ما هم خوشحالیم در دربی باتیم دوازدهم بازی نمی کنیم!

مسعود معینی درباره جلسه امروز هیات مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را داشتیم. ما موظف هستیم از کادر فنی و بازیکنان پشتیبانی کنیم. خوشبختانه استقلال شرایط خوبی دارد و فقط باید به تمرکز برسد. ما امروز در جلسه نه فقط دربی بلکه به همه بازی های باقیمانده نگاه کردیم. امروز جدا از سه تیم بالای جدول تراکتورسازی و نفت هم مدعی هستند و در انتظار کوچکترین لغزش از سوی ما. در تیم تراکتورسازی از وقتی آقای قلعه نویی در راس کادر فنی قرار گرفت با وجود جبهه گیری ها علیه ایشان و مدیرعامل باشگاه کارها آرام آرام جلو رفت و حقیقتا آنها به تیمی قوی تبدیل شدند.

 

وی در ادامه به شرایط تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس اوضاع و احوال خوبی دارد و این از تلاش برانکو است که توانست یک تیم ناامید را به تیمی مدعی تبدیل کند در اینجا نقش یک مربی قابل تقدیر است. او در تیم ملی هم شرایط خوبی داشت لذا ما خوشحالیم که در دربی با تیم دوازدهم جدول بازی نمی کنیم و آنها هم مثل ما مدعی هستند. هواداران پرسپولیس از تیم شان رضایت دارند هواداران ما هم از اینکه مدعی هستیم راضی هستند اما چون بازی های سخت تری نسبت به پرسپولیس در پیش داریم کمی نگران هستند. 

 

معینی درباره محور جلسه امروز هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: امروز مقرر شد که دو پاداش برای اعضای تیم در نظر گرفته شود که در جلسه فردا صبح به طور دقیق این پاداش ها تعیین خواهد شد. یک پاداش برای دربی و پاداش دیگر برای قهرمانی لیگ. 

 

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: در جلسه امروز هیچ بحثی درباره آکادمی باشگاه و مدیریت آن مطرح نشد.