تلاش همه جانبه برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در نشست معاونان هماهنگ کننده استان ها و پلیس های تخصصی نیروی انتظامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهارداشت: عزم ناجا تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری است و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش محوری معاونان هماهنگ کننده، افزود: معاونان هماهنگ کننده در تحقق اهداف برنامه های ناجا نقش کلیدی دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر کاهش و حل برخی از مشکلات معیشتی کارکنان به ویژه عطر گل یاس، ارائه تسهیلات به کارکنان از جمله وام های کد 62، تکمیل ساخت منازل شخصی کارکنان و ... تأکید کرد.

این مقام عالی انتظامی، مشارکت دادن استان ها را در حل مسائل اساسی ، تأمین و خلق منابع مورد نیاز با رعایت اصول و ملاحظات اساسی را ضروری دانست، ادامه داد: به دنبال تأمین منابع و اعتبارات کافی برای تأمین کسورات و اجرای مناسب برنامه ها هستیم.

سردار سلیمانی تأکید کرد: تدوین برنامه های دقیق و مبتنی بر اولویت های اساسی راهکار تحقق اهداف و پیشرفت امور ناجا است.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف ناجا باید از بستر و ظرفیت استانها در راستای مدیریت کلان ناجا بهره برد.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد: شناسایی مسائل و چالش های اساسی، آسیب شناسی امور و حل و رفع آنها از اولویت های اساسی ناجا است.

وی، حفظ و صیانت از سلامت کارکنان و سازمان و همچنین مبارزه قاطع با هرگونه فساد در ناجا را نیز از برنامه های راهبردی و اولویت های ناجا برشمرد.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان فعالیت های گسترده ای در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان از ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده خواهیم کرد، تأکید کرد: اقتدار، سلامت و حیثیت ناجا را با هیچ چیزی قابل معامله نیست و حفظ و تقویت آن از اصول اساسی است.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: سلامت و صیانت فرماندهان و کارکنان را با هیچ چیزی معامله نکرده و با رعایت همه الزامات برنامه ها و اهداف خود را پیش می بریم و به گزینش بهترین ها در مرحله اول استخدام به عنوان مهمترین عامل سلامت سازمانی اهتمام جدی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن استقبال از مشارکت مردم در حفظ و ارتقاء امنیت، مردمی کردن امنیت را در ایجاد و توسعه امنیت پایدار یک عامل کلیدی دانست و بر تمرکززدایی و برون سپاری هوشمندانه با هدف ایجاد فرصت برای پیشبرد راهبردها تأکید کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: تقویت زیرساخت ها ، توسعه و ارتقاء فناوری و قطب شدن ناجا در ict در سطح نیروهای مسلح ، کشور و حتی منطقه از اهداف اصلی ناجا است.

این مقام عالی انتظامی، کمک دستگاه های اجرایی ، شهرداری ها و نهادهای مردمی را در حفظ و ارتقاء امنیت متناسب با نیازمندی ها و اقتضائات خاص استان ها و شهرها ضروری دانست و افزود: توسعه تفکر راهبردی با ایجاد اتاق های فکر و بهره گیری از سرمایه های فکری درون و برون ناجا ، علمی سازی و دانش پایه نمودن اقدامات پلیس از برنامه های ناجا است.

سردار سلیمانی گفت: اعتمادسازی پایه مشارکت و تعامل کارکنان و مردم در راستای اجرای سیاست های ناجا است.