سوشا برای دربی بهتر از لوبانف است

بهروز سلطانی در خصوص دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: احساسم این است که با توجه به نتایج خوب هفته‌های اخیر، یکی از سال‌هایی است که پرسپولیس می‌تواند استقلال را با نتیجه پرگلی شکست دهد. اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده شود، پرسپولیس با دو یا سه گل اختلاف برنده دربی خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی قرار گرفته که از نظر هماهنگی تیمی آماده‌تر از استقلال است. استقلال در بازی با سپاهان چندان خوب ظاهر نشد و دیگر آن تیم نیم‌فصل اول لیگ نیست. در حال حاضر این تیم افت کرده ولی پرسپولیس روی فرم است و به نظرم می‌تواند با اختلاف 2 گل بازی را ببرد و به قهرمانی لیگ برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص انتخاب دروازه‌بان اول پرسپولیس در این بازی گفت: من همیشه گفتم که دروازه‌بانی در تیم ملی، ساده‌تر از استقلال و پرسپولیس است. چون دروازه‌بانی در این دو تیم حساسیت بیشتری دارد. زمانی که این دو تیم گل می‌خورند، اگر دروازه‌بانان مقصر نباشند هم گل خوردن تیم از چشم آنان دیده می‌شود.

سلطانی در پایان گفت: برای بازی روز جمعه، به نظرم سوشا مکانی انتخاب بهتری نسبت به الکساندر لوبانوف است. چون مکانی تجربه بازی در دربی را دارد اما شاید لوبانف تحت تإثیر جمعیت زیاد هواداران حاضر در ورزشگاه و استرس این بازی قرار بگیرد. به نظرم حضور سوشا منطقی‌تر از لوبانوف است.