کی‌روش خواستار همگروهی با عربستان است!

این در حالی است که کی روش بر خلاف ما مخالف صحبت کردن در مورد چنین درخواستی است و معتقد است همگروهی با عربستان به سود ایران است. به باور کی روش عربستانی ها با این رفتار تیم ملی را تهییج می کنند و کارشکنی های آنها به نوعی برای او و شاگردانش ایجاد انگیزه می کند که با همه توان در میدان حاضر شوند و سر خود را جلوی توپ بگذارند. این همان اتفاقی بود که پیش از بازی ایران – کره جنوبی هم رخ داده بود.

 

چوی در آستانه این بازی گفته بود که از ازبکستان به اندازه ایران بدش نمی آید. کی روش بعد از شنیدن این حرف در تمرینات تیم ملی پیراهنی را برتن می کرد که تصویر چوی روی آن نقش بسته بود و در اتاق  همه بازیکنان در کره جنوبی عکس چوی را زده بود و از ملی پوشان خواسته بود به حرف خصمانه چوی فکر کنند. نتیجه آن شد که تیم ملی در بازی با کره جنوبی با همه توان و با انگیزه بازی کرد و صدرنشین گروه  A شد و چوی هم بعدها همان طور که کی روش پیش بینی کرده بود به خانه اش رفت و جام جهانی را از تلویزیون دید.

 

حال  کی روش معتقد است اقدامات عربستانی ها مثل رفتار چوی است که به سود ایران تمام می شود. در صحبت هایی که در این زمینه با او شده بود کاملا مخالف بود که فدراسیون فوتبال درخواست عدم همگروهی با عربستان را مطرح کند و معتقد است هر اتفاقی که بعد از همگروهی ایران و عربستان رخ دهد به سود تیم ملی تمام خواهد شد.

 

کی روش بر خلاف خیلی از ماها خواستار همگروهی با عربستان است. شاید به این دلیل است که ما مو می بینیم و کی روش پیچش مو!