ساعت 4:40 بامداد امروز کشف جسد در واحد 19 یک مجتمع مسکونی در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی – خیابان امام رضا به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد.   با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 33 ساله بنام  شهرام  به علت اصابت جسم تیز و برنده به گلویش به قتل رسیده است. 

 

با تأیید خبر اولیه و اعلام خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویزه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند ؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع  "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم  دادسرا امور پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

با حضور در محل جنایت ، کارآگاهان متوجه شدند خانه متعلق به زن جوانی به نام شهرزاد 32 ساله است  که از حدود چهار سال پیش  پس از فوت همسرش و به واسطه یکی از دوستانش با برادر دوستش آشنا و پس از مدتی با یکدیگر نامزد شده اما پس از گذشت مدت کوتاهی شهرزاد از اعتیاد شهرام به مصرف مواد مخدر اطلاع پیدا کرده و به این علت از ازدواج با شهرام منصرف می شود با این وجود شهرام کماکان اصرار بر ازدواج با شهرزاد داشته است. 

شهرزاد در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت :  ساعت 23 شب گذشته   شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه کرده بود به منزل من آمد. تا ساعت 24شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدودا ساعت 02:30  بود که شهرام مجددا به خانه من آمد اما اینبار گلویش خون آلود بود و از گلویش خون می آمد . شهرام با همان وضعیت وارد خانه شد. من قصد کمک کردن به او را داشتم و حتی با اورژانس نیز تماس گرفتم اما زمانیکه اورژانس به محل رسید به من گفتند که وی فوت کرده است. 

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان در تحقیقات از اهالی مجتمع اطلاع پیدا کردند که در حدود ساعت 02:30 صدای درگیری شدیدی از داخل خانه شهرزاد شنیده شده است. دلایل بدست آمده مبنی بر شنیده شدن صدای درگیری و بهم ریختگی وسایل خانه حکایت از آن داشت که شهرام در  یک درگیری با شهرزاد به قتل رسیده است.  ضمن انجام هماهنگی با بازپرس ایلخانی ، شهرزاد دستگیر وبرای ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .  

 

شهرزاد پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت:  ساعت 23 شهرام در حالیکه از بیرون غذا تهیه و خریداری کرده بود به منزل من آمد.  تا ساعت 24، شهرام در خانه ی من بود تا اینکه در این زمان از خانه خارج شد . حدود ساعت 02:30 بود که شهرام  به خانه من آمد اما اینبار متوجه شدم که او از بیرون مواد ( شیشه ) تهیه کرده  و قصد مصرف مواد در داخل خانه ی مرا دارد. به او اعتراض کرده و قصد داشتم تا موضوع را به خانواده اش اطلاع دهم اما او مانع من شد و در ادامه مرا مورد ضرب و جرح قرار داد.

به گفته زن جوان، شهرام از قبل چاقویی را تهیه و در داخل جاکفشی خانه ی من گذاشته بود. او  به سراغ چاقو رفت و با آن مرا تهدید کرد.  در یک لحظه توانستم دسته ی چاقو را بگیرم اما ناگهان تیغه ی چاقو وارد گلوی شهرام شد و او روی زمین افتاد.  خون زیادی از شهرام رفته بود.  بسیار ترسیده بودم.  قصد داشتم مانع از ادامه خونریزی شوم اما کاری از دستم بر نمی آمد ، سرانجام با اورژانس تماس گرفتم و پس از دقایقی  اورژانس در محل حاضر شدند.  وقتی شهرام  معاینه شد به من اعلام کردند که او فوت کرده است. 

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل بدست آمده از محل وقوع جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم پرونده برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.