پیام صادقیان درباره شرایط صبا و برتری مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما خوب است. یک برد خوب و پرگل مقابل سایپا به دست آوردیم. البته باید این بازی را می بردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی درباره شانس کسب سهمیه صبا بیان داشت: بازی ها ما در هفته های آینده لیگ بسیار مهم است چون با تیم هایی بازی داریم که بالاتر از ما هستند و باید آنها را برای رسیدن به سهمیه شکست دهیم. البته کار ما خیلی سخت است اما اگر بخواهیم سهمیه بگیریم باید در بازی های آینده تمام امتیازات را بگیریم. 

هافبک سابق پرسپولیس درباره سابقه اش در دربی تصریح کرد: من در دو دربی حاضر بودم. شرایط این بازی با تمام بازی های دیگر فرق دارد. من بار اولی که در دربی بازی کردم دو سال قبل در دربی رفت بود که بهترین بازیکن زمین هم شدم اما آن موقع هنوز نمی دانستم این بازی چقدر اهمیت دارد و حساس است. تازه برای بازی برگشت آن سال متوجه شدم داستان چیست. بازی کردن در دربی سخت است و همه جوره فشار روی بازیکن می آید و می توان گفت برای خودش بکش بکشی است. 

صادقیان درباره پیش بینی اش از دربی 82 گفت: با تمام احترامی که برای استقلال قائلم به نظرم پرسپولیس برنده می شود. پرسپولیس خوب فوتبال بازی می کند و امتیازهایشان هم در جدول طوری است که برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد. فکر می کنم پرسپولیس امسال حقش است که قهرمان شود.

وی درپاسخ به این سوال که از نظر تو ستاره دربی چه کسی خواهد بود بیان داشت: به نظرم همه بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند. به نظرم اگر بازیکنان خودشان باشند قطعا هم می توانند در دربی پیروز شوند و هم قهرمانی را به دست آورند. 

هافبک صبای قم در پاسخ به این سوال که دوست داری باز هم در دربی بازی کنی گفت: قطعا دوست دارم دوباره چنین تجربه ای داشته باشم اما باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره عکسی که از خودش و محسن مسلمان در زمان حضور خودش تیم ملی نونهالان منتشر کرده بود اذعان داشت: این عکس را دیدم و برایم خیلی جالب بود چون خودم اصلا آن را نداشتم. من و محسن از تیم نونهالان با هم بودیم و رفاقت ما از قدیم وجود داشته است. 

صادقیان در خصوص صحبتی که انجام داده بود و بعد اعلام کرده بود اگر جای کی روش بودم این پیام صادقیان را به تیم ملی دعوت نمی کردم گفت: بله چنین صحبتی را انجام دادم. من هنوز از خودم در این فصل راضی نیستم. با اینکه هم در نفت و هم در صبا تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم اما با روزهای اوجم فاصله دارم و انتظاری هم ندارم که به تیم ملی دعوت شوم. انشاالله که از فصل دیگر بتوانم به تیم ملی برسم.