تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* پسر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به همراه یکی از دوستانش برای تماشای دربی 82 به تهران آمده، امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد و علاوه بر چند عکس یادگاری که انداخت، تمرین را تماشا کرد. پسر برانکو، امروز کاپشنی به تن داشت که متعلق به تیم پرسپولیس است.

* باران شدید امروز تهران، باعث شد تا زمین وضعیت مناسبی برای تمرین نداشته باشد و برانکو از بازیکنان خواست تا مراعات یکدیگر را در زمان تمرین انجام دهند تا کسی مصدوم نشود.

* پیش از شروع تمرین، سرمربی پرسپولیس دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد.

* در ابتدا بازیکنان پرسپولیس دقایقی زیر نظر مارکو، مربی بدنساز این تیم تمرین کردند.

* 4 دروازه‌بان پرسپولیس سپس از جمع سایر بازیکنان جدا شده و به تمرینات اختصاصی خود مشغول شدند.

* چند نفر از هواداران امروز خود را به محل تمرین پرسپولیس رسانده بودند، اما به آنها اجازه داده نشد تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

* یک گروه فیلم‌برداری از یکی از شبکه‌های تلویزیونی امروز به محل تمرین آمده بود تا مصاحبه‌هایی با اعضای پرسپولیس انجام دهد، اما برانکو اجازه این کار را نداد.

* سرخپوشان در ادامه تمرین امروز خود، به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* امید عالیشاه امروز همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد تا بتواند تا حدودی خیال مربیان را از حضور در دربی راحت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در ساعت 17، پذیرای استقلال خواهد بود تا هشتاد و دومین دربی پایتخت برگزار شود.

*علی اکبر طاهری، محمد علی ترکاشوند، مهرداد میناوند و حمیدرضا گرشاسبی بر سر تمرین آمدند. سرپرست قرمزپوشان پس از حضور در تمرین برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.