تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر را بشناسید+جدول

پس از برگزاری بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها، تغییراتی را در چیدمان خود دیدند، مهدی طارمی و محمد ابراهیمی در جای خود باقی ماندند و محسن یوسفی توانست با یک پله صعود به رده سوم برسد.

 

تاثیرگذارترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر را در "ورزش سه"، مرور کنید:

 

اول – مهدی طارمی؛ 21.5 امتیاز

مهاجم اول پرسپولیسی ها که در بازی های اخیر این تیم به کمک شان آمد در دیدار برابر ملوان توانست یک پنالتی دیگر برای تیمش بگیرد و رکوردهای خود را در لیگ پانزدهم بیشتر کند، طارمی علاوه بر صدرنشینی در این لیست با ثمر رساندن 14 گل در صدر گلزنان لیگ و با کسب 8 پنالتی در صدر پنالتی گیرترین بازیکنان حاضر در لیگ قرار گرفته است، پنالتی هایی که تنها سه تا از آنها به گل تبدیل شده است. طارمی تاکنون 2 پاس گل نیز برای سایر هم بازیان خود ارسال کرده است.

 

 

 

دوم – محمد ابراهیمی؛ 17.5 امتیاز

مهاجم گسترشی ها در بازی های اخیر این تیم نهایت اثرگذاری را داشته است، ابراهیمی که این روزها گل می زند و پنالتی می گیرد و پاس گل ارسال می کند علاوه بر هت تریک خود در بازی قبلی، در دیدار این هفته این تیم در برابر راه آهن نیز دو گل حساس به ثمر رساند تا تعداد گل های اف 14 به 10 برسد و او پس از طارمی در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. ابراهیمی در هفته های اخیر یکی از بازیکنان برتر بی چون و چرا و کمالوند امیدوار است تا ادامه روند آمادگی این بازیکن، بتواند در دیدارهای باقیمانده خود را به رده های بالاتر نیز برساند. ابراهیمی تاکنون 5 پاس گل نیز برای هم بازیان خود ارسال کرده است و 3 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرد که دو تای آنها برای این تیم تبدیل به گل شد.

 

 

 

سوم – محسن یوسفی؛ 13 امتیاز

یکی از بازیکنان باتجربه لیگ برتر در لیگ پانزدهم نیز توانسته روند مثبت خود را حفظ کند، یوسفی که پس از جدایی از جمع آبی پوشان در ملوان بندرانزلی احیاء شد و توانست بازی های خوبی از خود ارائه دهد در پدیده نیز روند رو به رشد خود را حفظ کرده است، محسن یوسفی که در بازی هفته بیست و چهارم دو پاس گل به همبازیان خود داده بود در دیدار اخیر این تیم تنها گل یاران مهاجری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. یوسفی تاکنون 6 بار دروازه حریفان را باز کرده است و 6 پاس گل نیز برای همبازیان خود ارسال کرده است و 1 بار نیز یک پنالتی به دست آورد که تبدیل به گل شد.

 

 

 

چهارم – سجاد شهباززاده؛ 12 امتیاز

مهاجم استقلالی ها که پیش از این در رده های بالاتر قرار داشت در هفته های اخیز نتوانست برای تیمش تاثیرگذار باشد و جای خود را به بازیکنان دیگر داد، سجاد در دیدارهایی که برای مظلومی و تیمش به میدان رفت 6 بار گلزنی کرده است، 4 بار اقدام به ارسال پاس گل کرد و 2 بار نیز توانست برای آبی ها پنالتی بگیرد که هر دو بار آن به گل تبدیل شد.

 

 

 

پنجم – حسن بیت سعید؛ 10 امتیاز

مهاجم سابقا آقای گل خوزستانی ها هفته هاست که نتوانسته برای استقلال خوزستان گلزنی کند، بیت سعید در نیم فصل اول لیگ پانزدهم، گل های زیاد و حساسی به ثمر رساند در بازی های دور برگشت دچار افول شد و نتوانست به مانند ابتدای فصل برای تیمش بدرخشد. بیت سعید تاکنون 8 بار گلزنی کرده است و 2 بار نیز توانست برای تیمش پنالتی کسب کند که هر دو تبدیل به گل شد.

 

 

 

پنجم – امید عالیشاه؛ 10 امتیاز

هافبک پرسپولیسی ها که در بازی اخیر این تیم در برابر ملوان حضور نداشت در دیدارهای اخیر تیمش توانسته با پاس های خود بارها بازیکنان را در موقعیت گلزنی قرار دهد و یکی از امیدهای این تیم در دیدار دربی است، عالیشاه تاکنون 4 بار برای پرسپولیسی ها گلزنی کرده است و 6 پاس گل نیز برای بازیکنان این تیم ارسال کرده است.

 

 

 

پنجم – مهدی رجب زاده؛ 10 امتیاز

کاپیتان کهنه کار ذوبی ها در بازی این فصل توانسته برای یحیی گل محمدی و ذوبی ها نیز بیشترین اثرگذاری را داشته باشد، او که تاکنون توانسته 7 بار با پاس های خود این تیم را به گل برساند با تنها گلی که در بازی برابر تراکتورسازان به ثمر رساند توانست برای سومین بار گلزنی کند و در نهایت خود را به امتیاز 10 برساند.

 

 

 

شرح جدول:

بازیکنانی که توانستند برای تیم شان گلزنی کنند و یا پاس گل ارسال کنند یک امتیاز مثبت بگیرند، بازیکنانی که موفق به کسب پنالتی شوند در صورت گل شدن آن پنالتی یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن موقعیت نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.