فرزندان "ترامپ" به پدرشان رای نمی دهند!

به نقل از دیلی صباح، با بررسی آمار ثبت شده از حامیان انتخاباتی «ترامپ» در ثبت نام های انتخاباتی هفته آینده نیویورک، مشخص شد که نام دو تن از فرزندان وی یعنی «ایوانکا ترامپ» و «اریک ترامپ» که طی یک سال گذشته از جمله حامیان انتخاباتی وفادار به پدر خود به حساب می آمدند در این لیست قرار ندارد.

«دونالد ترامپ» اما در واکنش به این حرکت فرزندان خود در مصاحبه ای تلفنی با فاکس نیوز، گفت: آنها برای مدت زیادی از حامیان من بودند و این بار با بی اطلاعی از قوانین، اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شدند و در لیست حامیان انتخاباتی ثبت نام نکردند.

وی افزود: اما اشکالی ندارد. آنها را درک می کنم. آنها باید یک سال جلوتر ثبت نام می کردند و این کار را نکردند. حدس می زنم ایوانکا و اریک رای نخواهند داد.

این در حالیست که تمامی فرزندان «ترامپ» در همه مراحل کارزار انتخاباتی در کنار پدر خود ظاهر می شدند. این مساله البته در مورد دختر ارشد وی یعنی «ایوانکا» که از تجار معروف و مدل های آمریکا به حساب می آید و طرفداران زیادی در بین مردم دارد و از مشاوران ارشد پدر خود به حساب می آید، بیش از همه نمود داشت.

طبق قوانین ایالت نیویورک، آن دسته از شهروندانی که می خواهند در رای گیری ها شرکت کنند و یا خیال تغییر حزب مورد حمایت خود را دارند موظف بوده اند تا تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۵ نام خود را در فهرست رای دهندگان ثبت کنند که از قرار معلوم فرزندان «ترامپ» از این قافله جا مانده اند.