مدافع استقلالی: خوب شد رحمتی بود و نتیجه بدتری نگرفتیم

پیروز قربانی در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که بازی زیبایی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم همه تماشاگران از این بازی راضی بودند اما متاسفانه این بازی با شکست استقلال همراه بود.

وی ادامه داد: استقلال بد موقعی گل خورد و همین موضوع باعث شد تا شیرازه تیم از هم بپاشد. نمی‌دانم چرا سرمربی استقلال چنین ترکیبی را برای این بازی در نظر گرفته بود. البته حالا بازی تمام شده و خود کادر فنی باید توضیح دهند اما نمی‌دانم علت بازی نکردن جابر انصاری چه بود؟ او اگر در میدان حضور داشت می‌توانست توجه بازیکنان پرسپولیس را بیشتر به خود جلب کند.

مدافع سابق استقلال یادآور شد: دلیل اینکه خسرو حیدری وسط زمین بازی می‌کرد را نمی‌دانم. پرسپولیس با سیستم 2-4-4 لوزی بازی می‌کرد و در برخی مواقع با 6 بازیکن در میانه میدان حضور داشتند اما امید ابراهیمی تک و تنها در میانه میدان حضور داشت. باز خدا را شکر که رحمتی درون دروازه بود و چندین موقعیت خوب را از حریف گرفت تا نتیجه بدتری را شاهد نباشیم.

قربانی در مورد اینکه رحمتی روی گل اول و سوم پرسپولیس مقصر بود، گفت: رحمتی مقصر بود اما به نظرم او 4-5 موقعیت عالی را هم از پرسپولیس گرفت و اجازه نداد نتیجه بدتری رقم بخورد.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند یا خیر، گفت: بازی فوتبال مانند یک شطرنج می‌ماند. با تمام احترامی که برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما معتقدم که استقلال بازیکنان باکیفیت بیشتری دارد. البته این تیم در ابتدای فصل 3-4 بازیکن معمولی جذب کرد و بعد هم گفتند ما بهترین یارگیری تاریخ استقلال را داشته‌ایم.

مدافع سابق آبی‌پوشان تاکید کرد: به هر حال مهره‌چینی هنر مربی است و فکر می‌کنم کادر فنی استقلال باید در ادامه مسیر فکری به حال برنامه‌های خود بکند تا در زمین متفاوت‌تر ظاهر شوند. باید در حملات تنوع بدهند چرا که حریفان به راحتی دست تیم را می‌خوانند. من این صحبت را نه پس از شکست استقلال بلکه از هفته‌ها قبل گفته‌ام. استقلال کار سختی در ادامه راه دارد و تیم‌ها منتظر کوچکترین لغزش این تیم هستند.