می توانستیم استقلال را  6 تایی کنیم

جعفر کاشانی درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۲ با بیان مطلب فوق گفت: ما از روز اول گفته بودیم پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود و شخصیت قهرمانی دارد. بازیکنان نشان دادند که شایستگی لازم را برای پوشیدن لباس پرسپولیس و بازیکنان بزرگ سابق را دارند.

وی افزود: ضمن اینکه یک مربی فهمیده هم بالای سر تیم است و اعضای کادر فنی هم منسجم هستند. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که همه چیز در یک باشگاه خوب متمرکز شود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال هم تیم بسیار خوبی بود ولی پرسپولیس توانست در نهایت چهار گل بزند. هرچه دو تیم استقلال و پرسپولیس قوی‌تر باشند، تیم ملی بهتری خواهیم داشت.

کاشانی با بیان اینکه امیدوار است باشگاه از دانش برانکو در زیرساختها استفاده کند، گفت: همانطور که گفتم بازیکنان ما ویژگی لازم برای قهرمانی را دارند و الان «شهره آفاق» هستند! قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آغاز کارهای بزرگتر است. امیدوارم باشگاه هم بتواند از سرمایه‌هایش که همان هواداران هستند، در بخش‌های مختلف استفاده کند.

وی درباره اینکه پرسپولیس می‌توانست دربی ۶ تایی‌ها را تکرار کند، گفت: من اینطور نمی‌گویم. اگر بازیکنان ما در این مسابقه از فرصتهایشان بهتر استفاده می‌کردند، تاریخ می‌توانست تکرار شود؛ حتی بهتر از گذشته.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت: باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کرد که آرامش را به تیم برگردانده و حرف پیرمردها را گوش کرده است! تیم ابتدای فصل در حال متلاشی شدن بود ولی خوشبختانه با اقدامات مدیریت، از این وضعیت خارج شد و حالا شانس اول قهرمانی است.