استقلالی ها ما را ببخشند

مقداد نجف‌نژاد در خصوص شکست 4 بر 2 استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت گفت: ابتدا جا دارد از هواداران عذرخواهی کنیم که نتوانستیم انتظاراتشان را برآورده کنیم. حق ما در دربی باخت نبود هرچند پرسپولیس قشنگ‌تر از ما بازی و بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد. متاسفانه در دربی روز، روز استقلال نبود و استقلال مورد انتظار هواداران را شاهد نبودیم. به هر حال در مقاطعی نیز ما 4 بار پشت سر هم توانسته‌ بودیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی افزود: هنوز 4 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و ما برای قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم و هنوز هم شانس داریم ضمن اینکه در جام حذفی نیز با حضور در فینال مدعی قهرمانی هستیم. نباید حسرت دربی را خورده و باید به فکر 4 برد در بازی آینده باشیم تا از لغزش احتمالی پرسپولیس در این 4 هفته نهایت استفاده را ببریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چقدر کادرفنی و به چه میزان بازیکنان را در شکست دربی مقصر می‌دانید، تصریح کرد: استقلال چند هفته است که انتظارات هواداران را برآورده نمی‌کند و به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان باید انگیزه قوی‌تری داشته باشند. ما می‌دانیم خلاءهایی در تیم وجود دارد که در هفته‌های اخیر نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. باید بازنگری در روش‌هایی که در تیم اتخاذ می‌شود داشته باشیم و تجدید نظرهایی در این مورد صورت بگیرد.

نجف‌نژاد در مورد ناراحتی خسرو حیدری از تعویضش در دربی و اینکه از قول وی اعلام شده که دیگر دوست ندارد در تیمی که سرمربی آن مظلومی است، بازی کند، اظهار داشت: اگر حیدری چنین اظهار نظری کرده باشد مطمئن باشید به دلیل هیجانات دربی بوده و در فضایی احساسی چنین حرفی زده است. انتظار ما از خسرو حیدری بیش از این حرف‌هاست چون او یکی از بزرگترهای تیم است و در این شرایط به او و سایر بزرگترها برای جمع کردن تیم نیاز داریم.