کارکرد جدید نماد 4 استقلال

مرتضی فنونی زاده  درباره دربی 82 اظهار داشت: همان طور که پیش بینی می شد پرسپولیس از نظر روحی و روانی چه در کادر فنی چه در جمع بازیکنان و همه هواداران تیم برتر میدان بود. همه انتظار چنین لحظاتی را می کشیدند حتی خود استقلالی ها. در دربی های گذشته اغلب تیم پرسپولیس ضعیف تر ظاهر می شد. اما این بار کادر فنی استقلال هم می دانستند که ما بهتر هستیم.

وی افزود: اتفاق خوب این بود که زود به گل رسیدیم و تمام بازیکنان تیم در دربی عملکرد خوبی داشتند. البته استقلال هم بد نبود ولی دربی 82 روز رحمتی نبود. او با اینکه سه بار اشتباه کرد اما دو، سه موقعیت گل صد در صد را هم از پرسپولیس گرفت. باز هم روی کاغذ ما قهرمانیم اما هنوز چهار بازی تا پایان باقی مانده است.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره نماد 4 که تا پیش از این متعلق به استقلالی ها بود بیان کرد: این نماد دیگر از بین رفت. خیلی از استقلالی ها دوست داشتند تیم شان با سه یا پنج گل ببازد ولی چهار گل نخورد. از این به بعد هر استقلالی 4 را نشان بدهد یعنی یادآوری می کند که 4 گل در دربی خورده اند و مثل آینه به خودشان بر می گردد.

فنونی زاده تاکید کرد: استقلال تیم خوبی بوده که در 26 هفته از لیگ نزدیک به 20 هفته صدر جدول را در اختیار داشته اما با این روند ممکن است حتی شانس کسب سهمیه را هم از دست بدهند. مظلومی باید روحیه را به تیمش برگرداند. پرسپولیس هم تنها رقیب جدی اش برای قهرمانی تراکتور است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اغلب بعد از دربی هایی که برنده شده باخته. امیدوارم این بار حواس بچه ها جمع باشد چون با استقلال اهواز که در خطر سقوط است و انتحاری بازی می کند کار سختی داریم. فکر می کنم گرفتن یک مساوی از اهواز هم برای ما کافی و مطلوب باشد.