معمار دومین دربی پرگل تاریخ را بشناسید+عکس

برانکو ایوانکوویچ با پیروزی در بازی روز گذشته تیم های پرسپولیس و استقلال به دومین پیروزی از سه بازی دست یافت، او در بازی هشتاد و دوم برای سرخ پوشان همه کار کرد، از جنب و جوش کنار خط و تغییرات تاکتیکی و احقاق حق تیمش در درگیری با داور تا شادمانی با تمام اعضای تیمش پس از پیروزی شیرین.

 

از اردیبهشت ماه 94 شروع شد

بیست و پنجم اردیبهشت ماه 94 اولین باری بود که سرمربی محبوب تیم ملی روی نیمکت سرخ ها نشست و برای اولین بار حساسیت بازی بزرگ تهران را با تمام وجود درک کرد، دیداری که در آن به سراغ امیر قلعه نویی رفت و در نهایت توانست با پاس کاپیتان فقید خود و گلزنی مهاجم جوان به سه امتیاز بازی دست پیدا کند و خود را در ابتدای ورود به پرسپولیس در دل هواداران این تیم جا کند.

 

از نفس نیفتادن تا آخرین لحظه

دومین دیدار سرخابی ها در زمان حضور برانکو در بازی رفت لیگ پانزدهم اتفاق افتاد، تیم تحت هدایت او که این بازی را در دست داشت ناگهان در ابتدای نیمه دوم دروازه خود را باز شده دید تا برخلاف جریان بازی از حریفش عقب بیفتد اما او تا آخرین نفس ایستاد و این بار اعتمادش به بازیکن هندوراسی نگذاشت او بازنده شود و در یک دیدار نفس گیر و در حالی که پرسپولیس می توانست خیلی زودتر به گل برسد در آخرین دقیقه وقتهای اضافه به گل تساوی دست یافت تا میلیون ها هوادار این به شادمانی این تساوی بدل از پیروزی بپردازند.

 

 

حضور در صدر و پیروزی بزرگ

یک بازی پیش از بازی هشتاد و دوم، یکی از با ثبات ترین مهره های سیستم برانکو از حضور در بازی محروم شد تا همه فوتبالدوستان تصور آچ مز شدن این مربی خوش فکر را بکنند اما این اتفاق جور دیگری خود را نشان داد، او پرسپولیس را بدون کمال کامیابی نیا به میدان برد و با تفکرات خود موفق شد پرگل ترین پیروزی سال های اخیر را رقم بزند و اتفاقا تیمش را به صدر جدول ببرد. دیداری که گلزنی سرخ ها از دقیقه پنجم آن آغاز شد و اگر کمی دقت بیشتری داشتند شاید یک پیروزی عجیب و غریب را می توانستند در کارنامه خود ثبت کنند.

 

همه اصول حرفه ای برای یک پیروزی بزرگ

در شهرآورد هشتاد و دوم برانکو برای پرسپولیسی ها همه کار کرد، در دقایق ابتدایی وقتی متوجه فشار سوت های داور به بازیکنان خود شد با اعتراضی که به محسن ترکی کرد خود را در خطر اخراج قرار داد اما کمی شرایط را برای بازیکنانش عوض کرد و پس از آن نیز به کنترل تاکتیک های پیاده شده توسط بازیکنانش پرداخت و حتی باران نیز نتوانست او را به نیمکت منتقل کند تا در نهایت همه حواس جمعی و حرفه ای گری او با به صدر جدول رفتن و کسب یک پیروزی شیرین جبران شود.

 

و در نهایت برانکو توانست خود را جاودانه کند و با حضور روی دست بازیکنانش به اوج برود، هواداران پرسپولیس بدون شک او را این روزها هم رده مربیان بزرگی همچون آلن راجرز و استانکو قرار می دهند که تا سال ها آثار حضورشان در سرخ های پایتخت پیدا بود.