دستگیری سه سارق مسلح در قائم‌شهر

محمدعلی اتباع‌طبری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حمله 3سارق‌ مسلح به یک مرکز فروش آهن‌آلات در این شهرستان که منجر به مصدوم شدن یکی از عاملان این مرکز فروش شده بود، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: سارقان مسلح که نقاب بر چهره داشتند، پس از درگیری با متصدی این مرکز فروش و مصدوم کردن فرزندش، با به بجای گذاشتن اسلحه و موتورسیکلت خود، قبل از حضور مأموران از محل متوالی شدند.

 

فرمانده انتظامی قائم‌شهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که موتورسیکلت به جای مانده از سارقان نیز دارای سابقه سرقت در شهرستان بابل بود، مأموران تحقیقات گسترده‌تری برای شناسایی عوامل این سرقت نافرجام که موجب رعب و وحشت بین مردم شده بود، آغاز کردند.

 

این مسئول ادامه داد: پس از احضار صاحب موتورسیکلت، وی که در تحقیقات اولیه خبر از سرقت موتورسیکلت خود داده بود در ادامه بازجویی‌ها گفت موتورسیکلت وی مدتی در اختیار فرزندش به نام «ر-م» است که در باغ متروکه‌ای در یکی از روستاهای بابل سکونت دارد.

 

محمدعلی اتباع‌طبری ادامه داد: در همین راستا طی اقدامی عملیاتی متهم دستگیر و در بازجویی‌های بعمل آمده اظهار کرد موتورسیکلت خود را بصورت امانت در اختیار دو نفر از دوستان خود به نام‌های «ه–و» و «ش–ج» قرار داده بود.

 

وی تصریح کرد: پس از مدت‌ها کار و تلاش شبانه‌روزی و در عملیاتی ضربتی هم‌دستان متهم شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی قائم‌شهر در پایان گفت: متهمان تاکنون ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از این مرکز فروش آهن به 11 فقره سرقت سیم‌برق در شهرستان‌های ساری، بابل، نور و قائم‌شهر نیز اعتراف کردند.