خسرو حیدری تا زمانی که در زمین بود، یکی از بهترین بازی‌های این فصلش را برای استقلال انجام داد و البته نقش مهمی در ایجاد فشار روی پرسپولیس ایفا کرد اما به یکباره پرویز مظلومی در اقدامی عجیب تصمیم گرفت او را با یعقوب کریمی تعویض کند تا عملا استقلال از روی سانتر از کناره‌ها هیچ شانسی برای ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس نداشته باشد.

 

اما نکته عجیب این بود که بلافاصله بعد از تعویض خسرو حیدری پروپجیچی وارد زمین شد که تنها نقطه مثبتش استفاده از ضربات سر است که این می‌تواند این نکته را بیش از پیش نشان دهد که سرمربی استقلال تحلیلی روی این دو تعویض نداشته است.

 

اما سوال اصلی اینجاست که چه کسی دستور این دو تعویض را صادر کرده است؟ عده‌ای ادعا می‌کنند که مظلومی با نظر شخصی خود این دو تغییر عجیب را در ترکیب خود ایجاد کرده است و عده‌ای دیگر مدعی هستند او قصد داشته یعقوب کریمی را به جای میثم مجیدی پراشتباه وارد زمین کند اما اعضای کادرفنی به سرمربی تیمشان گوشزد کرده‌اند که خسرو حیدری خسته شده است و دیگر کارایی لازم را در ترکیب اصلی ندارد. هرچه بود خسرو حیدری به شدت از تعویضش عصبانی بود و حتی شنیده می‌شود تهدید کرده که دیگر برای تیم پرویز مظلومی به میدان نخواهد رفت.