هواداران عصبانی مجیدی را کتک زدند/فیلم+عکس

تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز یکشنبه نخستین تمرین خود را پس از شکست در دربی در زمین شماره دو آزادی و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار کرد که این تمرین با حواشی زیادی همراه شد.

پیش از اینکه بازیکنان و مربیان استقلال وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند گروهی از لیدرها و هواداران معترض پشت درب مجموعه آزادی تجمع کردند و به محض حضور پرویز مظلومی از وی خواستند با آنها صحبت کند.

اعتراض هواداران باعث شد مظلومی از اتومبیل خود پیاده شود و با آنها صحبت کند. سرمربی آبی ها خطاب به معترضان گفت: ما خودمان ناراحت هستیم و هیچ کس از این باخت خوشحال نیست. ولی باید تحمل کنید. هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و مشخص نیست که کدام تیم قهرمان خواهد شد. زمانی که پرسپولیس به طور متوالی به ما باخت هم از این کارها نمی کردند ولی رفتار شما درست نیست.

جر و بحث مظلومی با هواداران معرض ادامه داشت که سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال از راه رسید و سعی کرد آنها را آرام کند. رحمتی بعد از آرام کردن هواداران به آنها گفت: ما خیلی ناراحت هستیم و می‌دانیم که مقصریم ولی تلاش ما این است که در هفته های باقی مانده وضعیت را تغییر دهیم.

صحبت های رحمتی با لیدرها و هوادارانی که تجمع کرده بودند ادامه داشت که فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال نیز به این جمع اضافه شد. مجیدی با لحنی تند وارد ماجرا شد و به هواداران گفت که باید تحمل کنند.

وی خطاب به آنها گفت: ما باختیم اما چه شد؟ چرا این کارها را می کنید؟ باید تحمل کنید و ... حرف های مجیدی ادامه داشت که ناگهان یکی از هواداران با مشت به صورت او کوبید و درگیری فیزیکی پیش آمد که سرپرست آبی ها بلافاصله سوار بر اتومبیل خود شد و از مهلکه گریخت.

تمرین استقلال در زمین شماره دو آزادی و به دور از چشم خبرنگاران، عکاسان و هواداران برگزار می شود.

 

حجم ویدیو: 27.27M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53