ستاره فانتزی پرسپولیس: رحمتی نبود استقلال پرپر می شد

شماره 10 پرسپولیس این روزها یکی از بهترین بازیکنان سرخپوش در دربی بود که در نهایت توانست با پاس گل خود زمینه ساز یکی از گل های مهدی طارمی نیز لقب گیرد.

 

فرشاد احمدزاده درباره این بازی گفت: از هفته ها قبل کاملا مهیای این بازی شده بودیم و با روحیه مناسب و بدنی فوق العاده در زمین حاضر شدیم. از همان ابتدا نیز بر حریف تسلط داشتیم و توانستیم از این برتری استفاده کنیم و بعد از گلی که زدیم آنها کاملا تسلیم شده بودند.

وی در ادامه گفت: هواداران سورپرایز بزرگی برای ما بودند و همین که آنها نیز با روحیه بالا پیش از همه سکوها را به تسخیر خود در آورده بودند نشان از اعتمادشان به ما و البته روحیه پیروزی خواهی آنها داشت. باید تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم و امیدوارم در بازی های باقی مانده نیز در کنار ما باشند و بتوانیم انتظارات آنها را همچنان برآورده کنیم.

 

احمدزاده درباره پیروزی 4 گله و اینکه انتظار چنین بردی را داشتند یا خیر نیز گفت: این نتیجه مسلما 11 نفره رقم نخورد و حاصل کار تیمی تمام ارکان باشگاه و حتی هواداران بود که همواره از ابتدای فصل در کنار ما بودند. از برد برابر استقلال مطمئن بودم اما اینکه بگویم با این تعداد گل و این نتیجه پیروز بازی شویم برای خودمان هم سورپرایز بود و خوشحالم که روز فوق العاده و تاریخی رقم زدیم.

 

شماره 10 پرسپولیس در واکنش به این سوال که بعد از زدن چهارمین گل با توجه به نماد استقلالی ها نمی خواستند گل های خود را افزایش دهند اینطور گفت: اصلا اینطور نبود. چه کسی دوست ندارد بازی به این بزرگی را گل نزند و فرصت را از دست دهد. ما برخلاف همیشه بیشتر موقعیت هایی که به دست آوردیم را به خوبی به سمت دروازه زدیم و باز هم اگر رحمتی در دروازه آنها نبود نتیجه خیلی بدی در انتظارشان بود. او حداقل سه فرصت مسلم گلزنی ما را گرفت و ما دوست داشتیم گل های بیشتری نیز بزنیم.

 

احمدزاده درباره اینکه آنها با این پیروزی نماد استقلال را از آن خود کردند و این روزها با نمایش این عدد خبرساز شده اند گفت: من دیگر در این باره حرفی ندارم و بهتر است از خودشان در این باره سوال کنید. ما کارمان را در زمین انجام دادیم و اکنون نیز با استحقاق کامل و بر اساس شایستگی مان در ارائه بازی فنی مناسب در صدر قرار داریم و در چهار بازی باقی مانده نیز به حفظ آن فکر می کنیم و فرصت فکر کردن به مسائل دیگر را نداریم.

 

او در پایان درباره شادی گل بحث برانگیزشان با محسن مسلمان که برای چهارمین بار اتفاق افتاد و هر بار دردسر بزرگی به وجود آورده نیز گفت: ما قصد اهانت و توهین به کسی را نداریم. این شادی است که با محسن برنامه ریزی کرده بودیم و مربوط به این بازی و ... نبود و در بازی های دیگر هم انجام داده بودیم. وقتی زیبا بازی می کنی و نتیجه می گیری باید شادی کنی و باز هم می گویم قصد بی احترامی نداشتیم  و این شادی را تا زمان قهرمانی ادامه خواهیم داد.