برخورد قاطع با هنجارشکنان کنسرت بنیامین در قزوین

در برگزاری کنسرت‌ها به دقت پیگیر اجرای قوانین مربوطه هستیم و در صورتی که شئونات و ارزش‌های اسلامی در آن رعایت نشود به شدت با خاطیان و عوامل برگزاری آن برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود : روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولین نهادهای انتظامی، فرهنگی و گروه برگزارکننده کنسرت بنیامین در قزوین برگزار شد و موارد لازم به آن‌ها ابلاغ شده‌است.

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، از اختلاط دختران و پسران ، رقص و رفتارهای خارج از شئونات اسلامی به عنوان خط قرمز برگزاری کنسرت‌ یاد کرد و گفت: در پی مشاهده هنجارشکنی برخی افراد سودجو در پیشینه این کنسرت‌ها، مطالبات مردمی زیادی مبنی بر جلوگیری از برگزاری این قبیل برنامه‌ها در قزوین دریافت کرده‌ایم؛ لازم است کلیه برگزارکننده‌های کنسرت‌ها در راستای اجرای صحیح قوانین قدم بردارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اجرای کنسرت‌های موسیقی در استان نظارت کامل داریم تا رفتار خلاف شئونات اخلاقی در آنها صورت نگیرد.

وی در پایان با اشاره به سخن امام راحل(ره)  که “ما با سینما مخالف نیستیم؛ بلکه با فحشا مخالفیم ” تاکید کرد: هیچ فرد، نهاد و ارگانی با برگزاری کنسرت‌ها مخالفتی ندارد اما آنچه مورد اعتراض مسئولین و اقشار مختلف مردم قرار گرفته‌است، رفتاری است که بر خلاف شئونات اسلامی و فرهنگی جامعه در این قبیل برنامه‌ها رخ می‌دهد.