۲ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در زنجان ایجاد می‌شود

علی محمدی با بیان اینکه طرح توسعه و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: راه‌اندازی دو ایستگاه آتش‌نشانی امسال در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی به تعداد ایستگاههای فعال در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در مجموع 6 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در نقاط مختلف شهر برای خدمات‌رسانی به شهروندان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان به راه‌اندازی 2 ایستگاه آتش‌نشانی در بافت مرکزی و شرقی شهر اشاره کرد و یادآور شد: مکان احداث این ایستگاه‌ها در خیابان دلجویی واقع در بافت مرکزی و نیز شهرک گلشهر کاظمیه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک ایستگاه آتش‌نشانی در سایت کارگاهی واقع در ضلع جنوبی گلشهر کاظمیه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به توسعه و گسترش شهرک گلشهر کاظمیه یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه در زمینه توسعه و گسترش ایستگاه‌های آتش‌نشانی با مشکل اعتباری مواجه هستیم، عنوان کرد: سال گذشته نیز راه‌اندازی دو ایستگاه آتش‌نشانی در دستور کار سازمان قرار داشت ولی به دلیل نبود اعتبار لازم این امر محقق نشد.

وی با اشاره به عملیات نیروهای آتش‌نشانی در منطقه غرب زنجان و فوت پسر بچه 6 ساله در چاه آب اشاره کرد و گفت: ماموران آتش‌نشانی ساعت 8:30 با تماس اهالی این منطقه در مدت 5 دقیقه در محل حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی در مدت 5 دقیقه کودک را از چاه خارج کردند، افزود: متاسفانه کودک در چاه جان خود را از دست داده بود.