جان برکفانی که دیگر در بین خانواده نیستند+تصاویر

سال گذشته سال فتح و پیروزی های زیادی برای جبهه مقاومت و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم بود و این پیروزی نیز فدایی می خواست که این فدائیان  سربازان جان بر کف مکتب سید علی بودند که با نثار جانشان از حریم زینب کبری(س) و رقیه دختر سه ساله سید الشهدا دفاع کردند و به خیل عاشورائیان پیوستند تا فرزندان این مرز وبوم روز پدر را در کنار پدرانشان به شادی روزگار بگذرانند؛ این پدران آسمانی فرزندانشان را یک عمر سرافراز کردند اما غم و حزن دوری از چنین پدارنی هرگز برای این کودکان جبران نخواهد شد.

سال گذشته شهدای زیادی از قم در راه اهل بیت به شهادت رسیدند  و کودکانشان امسال روز پدر متفاوت و شاید غمگینی را سپری می کنند اما خوب می دانند پدرانشان میهمان خان کَرم بانوی دمشق است.

شهید مهدی علی دوست

مهدی علیدوست اولین شهید پاسدار مدافع حرم حضرت زینب(س) از قم بود  که مهر سال 94حین عملیات مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، که یک پسر دوساله به نام علی اصغر از این شهید والامقام به یادگار مانده است.

 

شهید حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری

حجت الاسلام شهید محمد مهدی مالامیری که بنا به گفته همسرش به نیابت از رهبر معظم انقلاب در جبهه مقاومت حضور داشت شامگاه دوشنبه 31 فروردین 1394، مصادف با اول ماه رجب میلاد امام محمد باقر (ع)همراه با دیگر مجاهدان تیپ فاطمیون با شعار(کلنا عباسک یا زینب) در منطقه بصری الحریر استان درعای سوریه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و جامه فاخر شهادت را بر تن کرد و پیکر مطهرش بازنگشت.

از این شهید بزرگوار دو دختربه نام های بشری6ساله و فاطمه 3ساله به یادگار مانده است.

شهیدسعید سامانلو

شهید سعید سامانلو فرمانده گروهان دوم گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر عملیاتی17 علی بن ابیطالب(ع) که اسفند سال 94 در عملیات آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا (س) سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد، از این شهید والامقام دو پسر به نام های علی10ساله  و محمد حسین1و نیم ساله به یادگار مانده است.

شهید محمود هاشمی

شهید محمود هاشمی از پاسداران پیشکسوت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بودند که در عملیات آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا (س) سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد، از این شهید والامقام دودختر به نام های هانیه21ساله و فاطمه 10ساله به یادگار مانده است.

شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده

اواخر اسفند سال 94 شهید حجت الاسلام محمد علی قلی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه استان قم در عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا به شهادت رسید، یک پسر17ساله به نام حسین و یک دختر 22ساله به نام فاطمه از این شهید والامقام به یادگار مانده است.

شهید علی اکبر عربی

شهید علی اکبر عربی در تاریخ ۱۴ بهمن ۹۴ در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریستی و در جریان آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به خیل شهدای مدافع حرم شتافت، از این شهید بزرگوار یک دختر 9ساله با نام فاطمه یک نوزاد دختر به نام طهورا و یک پسر شش ساله با نام محمد مصباح به یادگار مانده است.

شهید سجادروشنایی

شهید سید سجاد روشنایی فرمانده گردان سوم امام حسین (ع) لشگر 17علی ابن ابی طالب (ع) استان قم بود که در عملیات آزاد سازی نبل والزهرا 13 بهمن به شهادت رسید از این شهید والامقام دودختربه نام های مریم و ملیکا به یادگار مانده است.

شهید محمد حسین سراجی

شهید محمد حسین سراجی از لشکر علی بن ابیطالب(ع) و گردان امام حسین(ع) قم در جریان عملیات آزاد سازی شهرک های نبل و الزهرا در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید از این شهید والامقام دو پسر۵ ساله و ۲ ساله به یادگار مانده است.

شهید حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ناجی

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ناجی شهید مدافع حرم از طلاب قم در مردادسال94پس از آن‌که خودروی حامل وی و جمعی از مدافعان حرم در مسیر فلوجه به بیجی مورد تیراندازی گروه‌های تکفیری قرار می‌گیرد، بر اثر برخورد با مین به شهادت می‌رسد، از این شهید والامقام یک پسر به نام محمد حسین به یادگار مانده است.

شهید عبد الصالح زارع

بهمن سال 94 شهیدعبدالصالح زارع از نیروهای سپاه پاسداران قم در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، از این شهید بزرگوار یک پسریکساله به نام محمد حسین به یادگار مانده است.