دوره آموزشی "حقوق شهروندی" در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

قاسم قاسمی صبح امروز در گارکاه آموزشی حقوق شهروندی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی یک روزه در راستای توجیه ضوابط و مقررات و اخلاق اداری و تکریم ارباب رجوع و آموزش کارکنان پیرامون سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: دوره آموزشی حقوق شهروندی در راستای اجرایی کردن رعایت حقوق شهروندی در بستر الکترونیکی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی در قالب عنوان "شهراه" راهی به سوی شهروندان و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند شکل‌گیری ساختار حقوق شهروندی و لزوم رعایت آن و معرفی سامانه "شهراه" در استان بیان کرد: شهروندان می‌توانند به این سامانه به نشانی www.shahrah.mrud.ir  مراجعه و تمامی مشکلات خود را در بخش‌های مختلف زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی مشاهده و با دریافت کد رهگیری پس از ثبت گزارش، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.

قاسمی خاطر نشان کرد: مجموعه راه شهرسازی به واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم برخورد دارد لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات شهروندان گام‌های ارزنده‌تری برداشت.

وی گفت: رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه برای ما بسیار مهم و حیاتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید در اجرا و مطالعه هر پروژه‌ای در مجموعه راه وشهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.

قاسمی با تأکید بر جلب و بهره‌گیری از مشارکت همگانی در زمینه حقوق شهروندی ادامه داد: در راستای تأمین حقوق شهروندی باید در دو حوزه آگاهی شهروندان و مسئولان از حقوق خود و نظارت بر حسن عملکرد ادارات و دستگاه‌ها در راستای تحقق این حقوق، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.