رمزگشایی مدیرعامل ملوان از بازگشت بی مقدمه اولادی به تهران

مسعود رضائیان در خصوص درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: در ابتدا درگذشت اولادی را به جامعه ورزش و به خصوص فوتبال تسلیت عرض می‌کنم و از همدردی تمامی افراد تشکر می‌کنم.

وی در مورد حواشی که پس از درگذشت آن مرحوم به وجود آمده، اظهار داشت: وجود مهرداد اولادی برای همه ما یک افتخار بود و حالا که او را از دست داده‌ایم تحملش سخت است و دشوارتر زمانی می‌شود که صحبت‌هایی را در مورد این مسائل بیان می‌کنند. افرادی که به این اندازه هنرمندانه داستان‌سرایی می‌کنند نوشته‌های خود را برای ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح فرهنگی ما مصرف کنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص زمان درگذشت اولادی یادآور شد: من آخرین گفت‌وگوها را با او انجام دادم و توافق کردیم که او در تهران بماند چرا که پزشک تیم‌مان با دکتر نوروزی هماهنگ کرده بود تا برای ادامه درمان و فیزیوتراپی به سراغ او برود.

رضائیان در مورد اینکه مهرداد اولادی انگیزه زیادی برای بازگشت به دوران اوج داشت، گفت: اولادی از روزی که به ملوان آمد نه به فکر پول و نه به فکر زمان بود بلکه تنها می‌خواست خود را ثابت کند و بارها می‌گفت که می‌خواهد به دوران اوجش برگردد. ما هم روی او حساب کرده بودیم و به او نیاز داشتیم.

وی در مورد اینکه آیا اولادی از نیمکت‌نشینی ناراحت بوده، تاکید کرد: مگر کسی را سراغ دارید که از نیمکت‌نشینی ناراحت نباشد اما هیچ دلیل نمی‌شود که بخواهد دست به کارهایی بزند. قطعا او چنین کارهایی را نکرده است. او فقط به دنبال این بود که به روزهای اوج خود برگردد. اولادی از لحاظ اخلاقی بسیار فرد محجوبی بود. آن چیزی که من از او شنیده بودم متفاوت بود. امیدوارم خداوند به خانواده و تمامی دوستان و بازیکنان او صبر عطا کند.