اولادی حیف و پرپر شد

افشین پیروانی  درباره فوت مهرداد اولادی اظهار داشت: در زمان مربیگری بگوویچ و در سال‌های آخر دوران بازی‌‌ و کاپیتانی‌ام در پرسپولیس اولادی به همراه شیث رضایی، علیرضا حقیقی، مجتبی شیری و چند جوان دیگر به تیم اضافه شدند و در آن برهه زمانی با مهرداد همبازی بودم. اولادی طی این سال‌ها پله‌های ترقی را به خوبی طی کرد و خیلی زود به عنوان لژیونر فوتبال ایران راهی امارات شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: شب گذشته در برخی رسانه‌ها عکس هادی نوروزی و مهرداد اولادی را در یک قاب با هم دیدم و غبطه خوردم که چرا چنین جوانان بامعرفت و دوست‌داشتنی چقدر زود ما را ترک می‌کنند.

پیروانی گفت: نمی‌دانم متولی این کار چه کسی است اما فوتبالست‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند، هرچند که در این بین بحث سن و سال مطرح نیست و همانطور که طی یک سال اخیر مشاهده کرده‌ایم، به دفعات بازیکنان جوان‌تر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در واقع باید اتفاقی بیفتد که بازیکنان فوتبال و به خصوص پیشکسوتان به حال خود رها نشده و فراموش نشوند، چه بسا یک بازیکن در سنین جوانی به خاطر هزار اتفاق بازنشسته شده و به خاطر بی‌توجهی‌ها و فراموش شدن‌ها، در معرض بسیاری از اتفاقات و حوادث تلخ قرار بگیرد.

مدیر تیم ملی با بیان اینکه متأسفانه در کشور ما «از دل برود هر آنکه از دیده برفت»، افزود: اولادی پتانسیل فنی بالایی داشت و در یک مقطعی خیلی پیشرفت کرد و در تیم ملی هم فیکس شد اما به واقع دراین فوتبال به حقش نرسید. بازیکنان به خصوص هم‌نسل‌های ما متأسفانه شاید طی این سال‌ها به حال خود رها شده و خیلی زود فراموش می‌شوند. مطمئن باشید عامل اصلی این اتفاقات ناخوشایند می‌تواند همین فراموش شدن‌ها باشد.

پیروانی تأکید کرد: مهرداد حیف شد. در واقع همانطور که هادی نوروزی پر پر شد، مهرداد اولادی هم مثل او پر پر شد و خیلی زود بود که بخواهد مرگ را در آغوش کشیده و دوستان و هم‌بازیانش را تنها بگذارد. جا دارد به عنوان کاپیتان سابق پرسپولیس این ضایعه را یک بار دیگر به جامعه فوتبال و خانواده اولادی تسلیت بگویم. این داغ بزرگی برای خانواده اولادی به شمار می‌رود و مطمئن باشید داغدار اصلی آنها هستند و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد. این اتفاقات قشنگ نیست و امیدوارم دیگر هرگز تکرار نشود.