زمان آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور درباره صدور اعتبارنامه‌های نمایندگان مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اعتبارنامه 221 نماینده منتخب مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی به اداره کل قوانین مجلس و شورای نگهبان ارسال شده است.

وی افزود: همچنین در همین رابطه اعتبارنامه 88 نماینده منتخب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به شورای نگهبان ارسال شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مرحله از انتخابات 15 هزار و 350 شعبه در 21 استان کشور در نظرگرفته شده است.

مقیمی با بیان اینکه حدود 19 میلیون تعرفه در این مرحله از انتخابات چاپ شده تاکید کرد:  تعرفه‌ها و صندوق‌‌های اخذ رای و دیگر وسایل مورد نظر برای برگزاری انتخابات روز گذشته به 21 استان‌ ارسال شد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات 136 نامزد در 55 حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند، گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از 24 امشب آغاز و تا 8 صبح پنجشنبه 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز دهم اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخابات وضعیت 68 کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.