۵.۵ کیلو مواد روانگردان شیشه در کرج کشف شد

در راستای اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد که فردی با انتقال مواد روانگردان شیشه از استان‌های غربی به استان البرز اقدام به فروش مواد به مشتریان خود می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی توزیع‌کننده مواد روانگردان و دستگیری وی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فضلی علیشاه اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد که نامبرده در صدد انتقال مقادیر قابل توجهی شیشه به استان البرز است بنابراین با انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی حامل مواد روانگردان شیشه که یک دستگاه پژو 405 بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دو تیم عملیاتی از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان کرج به مسیرهای تردد احتمالی خودروی موصوف اعزام شدند و پس از ساعتی تحت نظر قرار دادن خودروهای عبوری، خودرو قاچاقچیان را در موقعیت اتوبان تهران – کرج ورودی پل کلاک مشاهده کرده و در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به توقیف خودرو و دستگیری 2 نفر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در گفت: در بازرسی از داخل خودرو مقدار تقریبی چهار کیلو گرم شیشه با لفافه در تعداد هشت بسته کشف و در بازرسی از داخل منزل نامبرده مقدار تقریبی یک کیلو و 500 گرم شیشه با لفافه در تعداد چهار بسته کشف شد.