مرضیه احمدی قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: دولت در سال‌های اخیر روند اجرای اقتصاد مقاومتی را به تاخیر می‌انداخت چون می‌خواست به مردم بفهماند مشکلات جامعه ایرانی فقط و فقط با دوستی با کدخدا حل خواهد شد و به همین دلیل امسال اقتصاد مقاومتی به همراه اقدام و عمل نامیده شده است.

وی افزود: متاسفانه کسانی در ایران هستند که یا مرعوب غرب‌اند و یا دلداده آن. اینها همان‌هایی هستند که هر وقت حرف از اقتصاد مقاومتی می‌شود می‌ترسند و می‌لرزند و تمام تلاش‌شان در پی این است که به مردم بگویند تنها راه برون رفت از مشکلات با امریکا بستن است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در دوسال اخیر دولتی‌ها سرگرم مسافرت به اروپا بوده‌اند و سرانجام این سفرها برجامی است که نه تنها گر‌ه‌ای از مشکلات اقتصادی ما باز نکرد بلکه دشمن را جری‌تر کرد که در تمام مسائل ما اظهار نظر کند و گستاخانه به خود جرات دهد که مجدد ما را تحریم کند.

احمدی تصریح کرد: گویی قانون پایستگی تحریم بوجود آمده است، تحریمی برداشته نمی‌شود بلکه تحریم‌ها از کمدی به کمد دیگر منتقل می‌شود. دشمن به لطف زحمات با تدبیران، انقلاب زدایی را در ایران پر شتاب‌تر و امیدوارانه‌تر در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: آقای روحانی برجام را آفتاب تابان و حصول یک معجزه می‌داند. در عین حال شیخ دیپلمات برجام را یک فرصت می داند که به نظر ما فرصتی است برای قبح زدایی از دوستی و دلدادگی به غرب. آقایان بی تدبیر تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد امریکایی‌ها چیده، اما غرب تا جایی که بتواند رفاه اقتصادی ایرانی را گروگان می‌گیرد تا به مقاصدش برسد.

احمدی اظهار داشت: معلوم نیست اقدامات عملی دولت در جهت تحقق وعده‌های سر خرمن انتخاباتی کی قرار است فرا برسد که مردم واقعا گره گشایی و گشایش اقتصادی را حس کنند. چون تاکنون ملت گشایش اقتصادی مدنظر دولت را حس نکرده‌است.

وی گفت: دولت بداند مردمی که در تمام بحران‌های کشور با شرافت و آزادگی ایستاده است و سینه خود را سپر کرده در راه اقتصاد مقاومتی هم خواهد ایستاد. به این مردم باید اعتماد داشت و نه فرد دیگر.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: ما در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حفظ عزت ملی‌مان محکم و استوار ایستاده‌ام و از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم در راه واقعی حل مشکلات اقتصادی و معشیتی که همان اقتصاد مقاومتی است قدم‌های استوار و حقیقی بردارد که حفظ کشور از گزند تحریم‌ها ایستادن روی پای خودمان است و لاغیر.