پدر اولادی: مهرداد هدیه بدی برای روز پدر به من داد

محمدرضا اولادی با ابراز تاسف از درگذشت فرزندش، گفت: واقعاً غافلگیر شدم. هنوز نمی توانم باور کنم که مهرداد از بین ما رفته است. او خیلی زود جوانمرگ شد و داغ بزرگی بر دل من و مادرش گذاشت.

 

پدر مرحوم اولادی در ادامه خاطرنشان کرد: من به تازگی دو بار جراحی شده بودم اما کاش من جای او مرده بودم و او همچنان به زندگی اش ادامه می داد.

 

وی تاکید کرد: او یک پسر مهربان برای ما بود و همیشه نگران وضعیتمان بود. فکر می کنم خداوند آنها که خوب هستند را خیلی زود از این کره خاکی به سوی خود می برد.

 

محمدرضا اولادی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز پدر او را خاک خواهیم کرد. روزی که متعلق به امیرالمومنین (ع) است. او در روز پدر، هدیه بدی به من داد و از من جدا شد و هنوز نمی توانم مرگ او را باور کنم.

 

پدر مهرداد اولادی در خصوص وضعیت همسرش نیز گفت: متاسفانه مادر مهرداد شرایط خوبی ندارد و چندین بار به خاطر درگذشت مهرداد کارش به اورژانس کشیده شده اما ما باید صبور باشیم و این داغ بزرگ را تحمل کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که مراسم او در کجا و چه زمانی برگزار خواهد شد؟ گفت: با مسئولان ورزش استان که صحبت کرده ام قرار شد به احتمال فراوان فردا او را به استادیوم شهید وطنی قائمشهر برده و سپس به منزل بیاوریم و پس از خداحافظی با پیکر مهرداد،  او را به قبرستان روستای خودمان که در قادی کلای بزرگ است دفن کنیم.

 

پدر مرحوم اولادی در ادامه خاطرنشان کرد: می خواهم او را در کنار پدر و مادر خودم دفن کنم تا آنها مراقب نوه خود باشند.

 

وی در پایان از تمام مردم و مسئولان ورزش و استان مازندران تشکر کرد که از روز گذشته و پس از شنیدن خبر فوت مهرداد، خانواده او را تنها نگذاشتند.