مهرداد میناوند در مورد درگذشت مهرداد اولادی گفت: مهرداد بازیکن بسیار خوبی بود و برای تیمش با تعصب بازی می‌کرد، اما متاسفانه صحبت‌های زیادی علیه او مطرح شد. برخی‌ها اتهامات زیادی به او زدند و من اعتقاد دارم که او مظلوم بود و مظلومانه از میان ما رفت.

وی تاکید کرد: این اواخر برخی‌ هر چه دلشان خواست به او نسبت دادند، اما او سکوت کرد و شاید همین سکوت و دل‌شکستگی باعث این شد که او در جوانی دارِ فانی را وداع گوید.

مدافع پیشین پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من به خانواده او تسلیت می‌گویم و می‌دانم که آنها داغ بزرگی را متحمل شده‌اند و تا مدتها شرایط روحی خوبی نخواهند داشت، زیرا عزیزی را از دست داده‌اند که مایه افتخار آنها و حتی استان مازندران بود.

میناوند با انتقاد از مسئولان سازمان لیگ گفت: نمی‌دانم مسئولان سازمان لیگ چه فکری کردند که حتی به خود اجازه ندادند بازی ملوان را ۴۸ ساعت به تعویق بیندازند و بازیکنان این تیم بتوانند در این مراسم حضور پیدا کرده و مرهمی بر دل داغدیده خانواده مهرداد باشند.

وی تاکید کرد: کاش کمی انسانیت در ما وجود داشت و شرایط را درک می‌کردیم و حداقل به احترام درگذشت اولادی بازی را به تعویق می‌انداختیم تا بازیکنان ملوان بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.

مدافع پیشین پرسپولیس تاکید کرد: ما در مرده‌پرستی شهره خاص و عام هستیم، اما دیگر مسئولان سازمان لیگ برعکس فوتبالمان که حرفه‌ای نیست آنقدر در این زمینه حرفه‌ای عمل کردند که این اجازه را به خود ندادند که بازی را به تعویق بیندازند.

میناوند در پایان خاطرنشان کرد: ما از امروز در کنار خانواده اولادی خواهیم بود و تا هر زمانی که نیاز باشد پدر و مادر مهرداد را تنها نخواهیم گذاشت.