بررسی راهکارهای مقابله با فساد در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

گروه اقتصادی-عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه اولین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال جدید، دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، گفت: در این جلسه بر روی اولویت های کاری و اینکه در سال جاری ستاد باید روی چه مباحثی بیشتر کار کند، بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود: در این جلسه بطور اجمالی بر سیاستگذاری و الویت کاری و همچنین روشهای مبارزه با مفاسد اقتصادی بحث و بررسی صورت گرفت.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم مطرح شده در این جلسه مساله اقتصاد مقاومتی و راهکارهای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری جهت رسیدن به اهداف سال بود.

یوسفیان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بر این نکته بحث شد که باید بیش از گذشته مساله اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود و نباید فقط به برگزاری همایش و دادن شعار بسنده کرد.

وی با بیان اینکه هفته آینده دومین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار می شود، افزود: قرار شد بحث در خصوص الویت کاری و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه یابد تا به یک نتیجه دست یابیم.

به گفته این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، جلسه مذکور در دفتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و با حضور مسئولین سه قوه برگزار شد.