شادی گل عالیشاه که سوخت شد

امید عالیشاه پس از پایان تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قرار بود در صورت گلزنی مقابل استقلال اهواز شادی گلی مخصوصی برای درگذشت مهرداد اولادی انجام دهد، گفت: این کار را پیش از بازی برنامه‌ریزی کرده بودم و می‌خواستم با گل زدن به استقلال اهواز نام و یاد اولادی را زنده کنم، اما موفق به گلزنی نشدم. پس از گل دوم‌مان به همراه بازیکنان پرسپولیس که شادی گل انجام می‌دادند، پیراهن خود را بالا دادم تا تصویر اولادی مشخص شود، اما متأسفانه کارگردان تلویزیون این صحنه را ندید تا پخش کند. اولادی جزو خانواده پرسپولیس بود و بار دیگر درگذشت او را به خانواده‌اش و پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم.

 

وی در مورد اتفاقات روز گذشته دیدار استقلال اهواز - پرسپولیس و سنگ‌پرانی‌ تماشاگران اهوازی تصریح کرد: همان‌طور که دیدید، اول و آخر بازی شرایط خیلی بدی بود و تماشاگران در پایان بازی درون زمین آمدند. چون پیش‌بینی این اتفاقات را کرده بودم، زودتر از سایر بازیکنان پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردم، اما متأسفانه باز هم هواداران اهوازی سنگ پرتاپ می‌کردند. اگر یکی از آن سنگ‌ها به من برخورد می‌کرد، نمی‌دانستم اکنون چه شرایطی داشتم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پاس گلش به جری بنسون در گل اول پرسپولیس به استقلال اهواز خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که بهترین بازی را برای پرسپولیس انجام دهم و حاصل زحمات بازیکنانی که از خط دروازه به من توپ رساندند، به بنسون دادم تا او گلزنی کند.