قربانی بعدی تیم من هستم!

درباره اینکه گفته می شود مشکل قلبی دارد اظهار داشت: بعد از بازی با الاتحاد در ناحیه قفسه سینه احساس درد کردم و به همین دلیل به پزشک مراجعه کردم و گفت باید به بیمارستان بروی. تا صبح در بیمارستان بودم و کارها و آزمایشات اولیه انجام شد اما گفتند باید برای اطمینان بیشتر از قلبم اکو گرفته شود اما نمی توانستیم در دوحه بمانیم زیرا ساعت 6 صبح پرواز داشتیم. 

انشاالله مشکلم عصبی باشد

وی تصریح کرد: روز گذشته پزشک به من گفت نباید تمرین کنی و برای اطمینان بیشتر نباید مقابل نفت هم به میدان بروم. امروز تیم به تهران آمد اما من در اصفهان مانده ام تا ساعت 18 به پزشک مراجعه کنم و از من اکو بگیرند. پس از آن مشخص می شود که مشکلم چیست. 

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلش عصبی است یا خیر، بیان داشت: انشاالله که مشکلم عصبی باشد در این دو روز کاری نکردم و همه چیز امروز مشخص می شود.

به باقریان گفتم بازی حیثیتی است از ما حمایت کنید 

احمدی درباره بازی با الاتحاد و دریافت 4 گل توسط سپاهان از این تیم عنوان کرد: برای بازی با الاتحاد همه ما تنها بودیم و هیچ حمایتی از سپاهان صورت نگرفت. پیش از بازی با باقریان جلسه ای داشتم و به او گفتم بازی با الاتحاد حیثیتی است و نتیجه آن برای ما حیاتی است اما هیچ اتفاقی نیفتاد.مسوولان ما به فکر نیستند و هیچکس برای حمایت از ما نه به اصفهان آمد و نه به قطر.

دوباره هواداران با بازیکنان درگیر شدند

وی افزود: 7 ماه هست بازیکنان ما یک هزار تومانی دریافت نکردند و ما واقعا مشکل داریم. هیچکس نمی آید این بازیکنان را از نظر روحی و روانی تقویت کند. بازیکنان ما بهم ریخته اند و هیچ تفکر مثبتی در تیم ما نیست. تعدادی هوادار دیروز به تمرین آمده بود و با بازیکنان درگیر شدند فکر می کنم برخی چیزها برنامه ریزی شده است تا این اتفاقات رخ بدهد. سپاهان تیم بزرگی است و برای اینکه بتواند روند روبه جلو داشته باشد نیاز به داشتن روحیه دارد. 

یک نفر صدایش در نیامد

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امسال خیلی اتفاقات رخ داده است که یک نمونه آن اشتباهات داوری است. با بازیکنان صحبت می کردیم و فهمیدیم 14 امتیاز را به خاطر همین اشتباهات داوری از دست دادیم. اگر این 14 امتیاز الان در جیب سپاهان بود با 46 امتیاز دوم یا سوم جدول بودیم. متاسفانه این اتفاقات بارها تکرار شد اما یک نفر صدایش درنیامد تا از ما دفاع کند. ما نمی خواستیم داوران به نفع ما سوت بزنند فقط دوست داشتیم عدالت برقرار باشد. 4 بازی به اتمام لیگ برتر پانزدهم باقی مانده و می دانیم که وقتی بازی ها تمام شود یک نفر نمی آید بگوید پول تان را می دهیم یا نمی دهیم. آنقدر فکر بازیکنان مشغول است که در همین بازی با الاتحاد نگاه کنید متوجه می شوید که چقدر مهاجمان مان در زدن ضربات آخر بدون تمرکز بودند و مدافعان مان اشتباه داشتند. اگر شیمبا موقعیت خود را به گل تبدیل می کرد روند بازی عوض می شد اما عدم تمرکز او باعث شد نتیجه به گونه ای دیگر رقم بخورد. 

باقریان گفت به تمرین می آید اما خبری نشد

احمدی درباره اینکه کادر مدیریتی باشگاه حمایتی از آنها انجام نمی دهد اذعان داشت: در حال حاضر بازیکنان، کادر فنی و سرپرست تیم تنها کسانی هستند که سپاهان دارد. شب بازی با استقلال اهواز با باقریان صحبت کردم او گفت شنبه یا یکشنبه به تمرین می آید اما خبری نشد. خیلی حرف ها برای گفتن دارم اما فعلا به همین یک جمله بسنده می  کنم که هیچکس وجود ندارد که دلش برای سپاهان و بازیکنان آن بسوزد. 

آیا به استیماچ آرامش خاطر دادیم؟

وی درباره رفتن استیماچ و آمدن زاغی نژاد گفت: با تغییر سرمربی مشکلی حل نمی شود مگر زمانی که فرکی سرمربی بود مشکلی داشتیم؟ استیماچ اشتباه داشت اما آیا آن آرامش خاطری که لازم بود را به او دادیم؟ حالا زاغی نژاد هدایت تیم را برعهده گرفته است که یک مربی بومی است. شاید او تنها کسی باشد که بتواند در حال حاضر بچه ها را از نظر روحی و روانی تقویت کند و الان تنها چیزی که تیم احتیاج دارد همین است. 

100درصد قربانی بعدی من هستم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه این روزها مقصر همه چیز را محرم نویدکیا می دانند و می گویند او همه کار تیم است تاکید کرد: بحث محرم یا شخص دیگری نیست. اگر محرم حرفی زده به خاطر موفقیت تیم بوده است. هادی عقیلی صحبت کرد به همین دلیل او را قربانی کردند. محرم هم به همین صورت او نیز قربانی شد. نفر بعد صددرصد من هستم و برای آقایان فرقی نمی کند چه کسی اعتراض دارد و حرف می زند هرکسی باشد او را قربانی خواهند کرد.