خداحافظی با بچه غول استقلال تا پایان فصل

آنهایی که معتقد بودند جای مجیدی آنجایی نیست که امروز قرار گرفته با زدن یک مشت به صورت او اعتراض خود را شروع کردند، فردای آن روز هم هیات‌مدیره وقتی تشکیل جلسه داد برکناری مجیدی را تصمیم درستی دانست اما عمر سرپرستی عبداللهی در استقلال فقط یک روز بود! وقتی که فرهاد با مصاحبه‌ای از برادر خود دفاع کرد و به نوعی خیلی‌ها را مورد اتهام قرار داد. همان روز کادر فنی استقلال با حمایت از مجیدی خواهان بازگشت آقای سرپرست شد. فرزاد مجیدی که در فصل جاری رکورددار رفت و برگشت است این بار هم خیلی زود برگشت تا همه چیز به روال عادی خود برگردد.

اما نفر دومی در ماجرای بازی پرحرف شهرآورد باید تاوان پست می‌داد. آنهایی که در استادیوم پشت دروازه استقلال بودند به این نکته اشاره می‌کنند که مهدی رحمتی دائما با حنیف درگیری لفظی داشت. از قرار معلوم این اختلاف طرفین به تمرین هم می‌کشد. حنیف که از نظر روحی شرایط خوبی نداشته با رحمتی بگو مگو می‌کند و همین نکته عمران‌زاده را از لیست ۱۸ نفره استقلال هم جدا می‌کند. حنیف به جای رفتن سرتمرین باید به دفتر افشارزاده برود و با او در مورد مسائل استقلال صحبت کند. عمران‌زاده فصل خوبی را پشت سر نگذاشت! اشتباهات او در بازی‌ها حنیف را به یک بازیکن مبتدی مبدل کرد. بعضی‌ها می‌گفتند این مدافع اضافه وزن دارد و در بازی‌های سرعتی به بازیکنان سرعتی تیم حریف نمی‌رسد و تعدادی هم می‌گویند عمران‌زاده در بحث مالی با استقلالی‌ها دچار مشکل است و چون ممنوع الخروج است تمرکز فکری ندارد اما هر کدام از این دلایل برای ضعف این بازیکن می‌تواند به تیم ضربه بزند.

مظلومی بعد از بازی شهرآورد انتقادات زیادی را شنید و به عنوان یک مربی حق دارد به فکر راه حلی برای رفع این مشکلات باشد. شاید یکی از راه حل‌ها هم می‌تواند حذف بازیکنان بی انگیزه از تیم باشد اما اگر دلایل حذف حنیف را به طور کامل بررسی کنیم به تاثیر آقای کاپیتان در کنار گذاشتن او هم می‌رسیم. رحمتی از بابت گاف‌هایی که حنیف در طول بازی می‌دهد نگران است و دائما با او مشاجره دارد. در شرایطی هم که با حضور بازیکنان جوان استقلال بازی را با نتیجه پرگل می‌برد بازگشت عمران‌زاده به ترکیب با اما و اگرهایی روبه‌رو می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که حنیف عمران‌زاده تا آخرفصل شرایط حضور در ترکیب اصلی را از دست بدهد.

خداحافظی با عمران‌زاده تا آخر فصل

به گفته افشارزاده حنیف عمران‌زاده مصدوم است و تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. بهرام افشارزاده درباره وضعیت عمران‌زاده گفت: ظهر دیروز جلسه‌ای با حنیف عمران‌زاده بازیکن خوب، متعصب و دوست داشتنی استقلال داشتم متاسفانه حنیف از مصدومیت کهنه‌ای رنج می‌برد که این آسیب دیدگی در دیدارهای سنگین نیم فصل هم تشدید شد. حنیف فعلا در حال فیزیوتراپی است و در جلسه دیروز مشخص شد او به دلیل مصدومیت توانایی همراهی استقلال را تا پایان فصل ندارد. حنیف فرزند استقلال است. او همواره با تعصبی مثال‌زدنی در بازی‌ها و حتی در تمرینات تیم حاضر شده است. باشگاه استقلال هم همیشه قدر بازیکنان متعصب و غیرتمند خود را می‌داند. هر چند غیبت حنیف در بازی‌های پیش رو خبر بسیار بدی برای ما بود اما امیدوارم عمران زاده پس از رفع مصدومیت‌اش دوباره به خانه خودش برگردد.»