میرشاد ماجدی در خصوص شرایط تیم فوتبال خونه به خونه اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی برای بازی مقابل پاس آماده شده‌اند. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با کسب سه امتیاز جزو کاندیداهای صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود علی کریمی با قراردادی بالا به خونه به خونه آمده، تاکید کرد: بعید می‌دانم که چنین اتفاقی افتاده باشد البته من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما همه علی کریمی را می‌شناسند. او با مالک باشگاه رفیق بوده و از دوستان نزدیک اوست. برای کمک کردن در باشگاه حاضر شده است و بعید می‌دانم که مسائل مالی در این زمینه دخیل باشد.

ماجدی در مورد اینکه عدم احراز صلاحیت او برای حضور در جمع کاندیداهای هیات رئیسه اعلام شده تاکید کرد: در آیین‌نامه اجرایی مسائلی نوشته شده بود که من نسبت به آن بی‌توجه بودم. فکر می‌کردم فقط باید مدارکی که مربوط به فوتبال است ارائه دهم و این مدارک قابل قبول است. به همین دلیل مدارکم در خصوص قائم‌مقامی باشگاه پیکان، نایب‌رئیس هیات فوتبال استان تهران و مدیر تیم‌های مختلف ملی را ارائه دادند. نمی‌دانستم که می‌توان سوابق کاری به عنوان مدیرعامل در شرکت‌ها را هم ارائه داد و به همین دلیل این مدارک را ارسال کردند و حالا درخواست تجدیدنظرخواهی کردم.

وی در مورد برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: به نظرم هرچه زودتر باید تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص شود. شما نگاه کنید عربستان هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد چراکه جایگاه فدراسیون آنها مستقل است و تا زمانی که این هرج و مرج در فدراسیون ما وجود داشته باشد کار به جایی نخواهیم برد و باید هرچه زودتر تکلیف فوتبال مشخص شود. این موضوع که انتخابات دائم به تعویق بیفتد به ضرر فوتبال کشورمان خواهد بود و در صورت مشخص شدن این موضوع می‌توانیم ضربه محکمی به سنگ‌اندازی دشمنان بزنیم.

سرپرست سابق باشگاه استقلال در مورد اتفاقات اخیر آبی‌پوشان و هجوم هواداران به سمت فرزاد مجیدی تاکید کرد: من سه سال پشت هم سرپرست تیم بودم که خوشبختانه کارنامه قابل قبولی را دارم. در بحث اجرایی هیچ مشکلی به و جود نیامد. در مورد اتفاق اخیر هم احساس می‌کنم هواداران باید کمی بیشتر سعه‌صدر از خود نشان دهند. هر کسی را که باشگاه به عنوان مسئول تیم انتخاب می‌کند باید مورد حمایت قرار بگیرد تا پس از یک سال شرایط کاری او و کارنامه‌اش مشخص شود.

وی افزود: فکر می‌کنم هواداران کمی زود حمله کردند و تیم هم‌اکنون نیاز به آرامش دارد. دختران من پس از اینکه استقلال در دربی شکست خورد بسیار گریه کردند و من از این موضوع ناراحت شدم اما برای بازگشت روحیه به هواداران تنها باید تیم به قهرمانی دست یابد. قهرمانی می‌تواند شکست دربی را از بین ببرد اگر آقایان بتوانند قهرمانی بیاورند کارنامه قابل قبولی کسب خواهند کرد در غیر این صورت کارنامه‌شان تغییر می‌کند چراکه در فوتبال نتیجه‌گرا همه دنبال نتیجه هستند.

ماجدی در مورد آینده فعالیتش خاطرنشان کرد: من تصمیم دارم که به بحث کلان فوتبال وارد شوم چراکه فکر می‌کنم هم‌اکنون زمان این موضوع رسیده است زیرا تجربه خوبی دارم و از جنس فوتبال هستم. این موضوع به نفع فوتبال است چراکه ذات افرادی چون من فوتبالی است و دولت، وزارت ورزش و افراد ذی‌صلاح باید به این گونه افراد نگاه ویژه داشته باشند. ما کاری جز فوتبال بلد نیستیم و اگر امثال ما کنار برویم و باز فوتبال دست غیرفوتبالی‌ها بیفتد شرایط همین گونه ادامه پیدا خواهد کرد.