غلامرضا بهروان با بیان اینکه احتمالاً جلسه هفته آینده هیأت رئیسه با حضور کی‌روش برای پیگیری مطالباتش برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌ کی‌روش هرچه که خواسته برای تیم ملی خواسته و برای خودش این امکانات را نمی‌خواهد. در هیات رئیس هم همین موضوع را مطرح کردم. درخواست‌های او شخصی نیست و باید سعی کنیم خواسته‌های او را برآورده کنیم.

وی در مورد اینکه انتخابات فدراسیون عقب نخواهد افتاد، گفت: نمی‌توان پیش‌‌بینی کرد اما هر احتمالی وجود دارد!

*چه کسی و با چه هدفی اسامی را منتشر کرد؟

بهروان درخصوص اینکه سرنوشت ردصلاحیت‌ شده‌ها چه می‌شود، گفت: قرار است در این خصوص جلسه‌ای برگزار شود. البته من یک گلایه هم دارم که چطور قبل از اعلام رسمی تأیید صلاحیت‌ها، این موضوع رسانه‌ای شد؟

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش با هدفی خاص این کار را انجام داد، گفت: نباید این کار را می‌کردند. قبول کنید کار اشتباهی بود. نمی‌دانم چه کسی و با چه هدفی این کار را انجام داد هرچند که این کار مطمئناً از سوی فدراسیون فوتبال نبود.

*به خاطر چند ماه اضافه نتوانستم کاندیدا شوم

وی درباره اینکه نام وی در بین کاندیداهای دور بعدی نیست، گفت: از لحاظ سنی چند ماه اضافه داشتم. تنها کسی که به دلیل شرایط سنی احراز صلاحیت نشد، بنده بودم. برای افرادی که انتخاب می‌شوند، آرزوی موفقیت می‌کنم و به انتخابات هم احترام می‌گذاریم و امیدوارم افرادی که انتخاب می‌شوند بتوانند به فوتبال مملکت خدمات کنند.

*فینال جام حذفی؛ فعلا 3 یا 9 خرداد

بهروان در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: کی‌روش از قبل برای دهم خرداد برنامه‌هایش را ارائه کرده بود تا تیم ملی در این تاریخ راهی اروپا شود. هرچند که تیم ملی می‌تواند از اول خرداد بدون بازیکنانی که درگیر آسیا و جام حذفی هستند، اردوی خود را آغاز کند.

وی درباره اظهارات آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن مبنی براینکه فینال جام حذفی باید 12 خرداد برگزار شود، تأکید کرد: اصلا برای ما مقدور نیست در این تاریخ فینال جام حذفی را برگزار کنیم. این دیدار باید سوم یا نهم خرداد برگزار شود. در این مورد تصمیم‌گیری انجام شده و تاریخ‌ها هم اعلام شده است.