حمید علیدوستی در مورد برنامه‌های اردویی تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران گفت:‌ دور جدید اردوهایمان از امروز آغاز شد و تا روز 9 اردیبهشت ادامه دارد. قرار است به زودی برای حضور در تورنمنت چین راهی این کشور شویم. در این تورنمنت چین، ژاپن و ازبکستان حضور داند که می‌تواند به ما از لحاظ آماده‌سازی کمک کند.

وی در مورد نحوه آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان، خاطرنشان کرد: در اردوهایی که پیش رو داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان بیش از پیش در راستای‌ برنامه‌های تاکتیکی تیم به هماهنگی برسند. تیم راه خود را پیدا کرده و در همان راستا فعالیت‌مان را ادامه می‌دهیم. معمولا اردوهای ما به مدت 4-5 روزه است و در این مدت تلاش می‌کنیم به اهدافمان برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه آیا از امکانات و اردوهای موجود رضایت دارد، خاطرنشان کرد: امکانات و اردوهای تیم خوب است و فدراسیون در حد توان تلاش می‌کند تا بستر مناسبی برای تیم فراهم کند. ما هم در کنار بازیکنان تلاش می‌کنیم تا از امکانات موجود بیشترین بهره را ببریم. کمیته جوانان هم از تیم حمایت می‌کنند و امیدوارم در ادامه مسیر هم شرایط برای موفقیت تیم فراهم باشد.

علیدوستی در مورد اضافه شدن یک عضو جدید به کادرفنی تصریح کرد: خطیب قبلا در کادرفنی ما بود اما مدتی به دلیل حضور در تیم باشگاهی کنارمان حضور نداشت. او بار دیگر به کادرفنی اضافه شده و کارش را در کنار تیم دنبال می‌کند.

وی در مورد اینکه اولین مربی مهرداد اولادی در رده‌های ملی بوده و این بازیکن چندی قبل در پستی در یکی از شبکه‌های مجازی به تمجید از او پرداخته بود، گفت: اولادی یکی از استعدادهای ناب فوتبال‌مان بود. از شنیدن خبر درگذشت او خیلی متاسف شدم. آخرین بار او را بعد از مدت‌ها مقابل فدراسیون فوتبال دیدم. اولادی از من قدردانی زیادی کرد و واقعا با محبت بود. به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که این آخرین دیدار ما است و وقتی خبر درگذشتش را شنیدم از این مسئله بسیار ناراحت شدم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوأل کرد، باید چه اقدامی انجام داد تا دیگر شاهد فراموش شدن ستاره‌ها و درگذشت ورزشکاران جوان نباشیم، اظهار داشت: متاسفانه ذات ورزش قهرمانی این است که افراد بعد از مدتی فراموش می‌شوند. امیدوارم در آینده شرایط به نحوی باشد که شاهد در گذشت ورزشکاران نباشیم و این اتفاقات تلخ رخ ندهد.