رقبا با 300 درصد توان به مصاف پرسپولیس می‌آیند

ایگور پانادیچ در خصوص روند حرکتی تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و همانطور که می دانید 21 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و در این سه بازی باقیمانده حداکثر تمرکز خود را به کار خواهیم بست چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با 300 درصد توان خود بازی می‌کنند اما ما به تیم‌مان اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که می‌توانیم موفق شویم. اول باید از سد تیم نفت که تیم خوبی است بگذریم و بعد از آن آماده بازی در تبریز شویم. با این همه ما 4 روز تا بازی با نفت فرصت داریم و قطعا با آمادگی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در اهواز رخ داد و از سوی تماشاگران به سمت پرسپولیس سنگ‌پرانی شد، گفت: تا به حال در عمرم این صحنه‌ها را ندیدم. شرایط به گونه‌ای بود که ما مجبور بودیم با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت از تونل بدویم تا به زمین برسیم که بتوانیم خودمان را گرم کنیم و بعد از آن 30 دقیقه در زمین ماندیم و باید بگویم شرایط برگزاری فوتبال اصلا فراهم نبود. با این همه بازیکنان ما ثبات روحی روانی خوبی داشتند و در نهایت موفق شدیم که مشکلات را پشت سر بگذاریم و یک پیروزی بزرگ به دست بیاوریم.

پانادیچ درباره اینکه آیا نگران مصدومیت در زمان بارش سنگ از سوی هواداران نبود، گفت: قطعا در آن سنگ باران ما مصدوم نمی‌شدیم بلکه اگر سنگی به کسی برخورد می‌کرد قطعا کشته می‌شد چرا که به سوی ما سنگ کوچک نمی‌انداختند بلکه سنگ‌های بزرگی بود که هر کدام از آنها می‌توانست یک نفر را از پا دربیاورد. در هر صورت ما قوی‌تر بودیم و مقابل همه چیز ایستادیم و در نهایت هم برنده شدیم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازه‌بانان این تیم برای سال بعد و اینکه قصد حفظ دروازه‌بانان فعلی را دارند یا می‌خواهند تغییراتی بدهند، اظهار داشت: در این باره نباید الان صحبت کرد. ما سه بازی مهم داریم و فعلا شرایط صحبت در این خصوص نیست. باید ابتدا بازی‌ها را برگزار کنیم و بعد به این مسائل فکر کنیم.

وی درباره درگیری دروازه‌بان پرسپولیس در تمرین روز گذشته این تیم با یکی دیگر از بازیکنان ادامه داد: موضوع خاصی نبود. در تمرین از این اتفاق‌ها زیاد پیش می‌آید. در آن لحظه این دو بازیکن صدایشان برای هم بالا رفت اما بعد از آن همه چیز تمام شد و مشکلی هم نیست.

پانادیچ در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توان قهرمانی در لیگ برتر را دارد گفت: من به قهرمانی پرسپولیس امیدوار نیستم بلکه اطمینان دارم می‌توانیم قهرمان شویم. تیم ما تیم خوبی است و ان‌شاءالله قهرمان خواهیم شد.