شکست برابر سپاهان نه تنها امیدهای نفت برای قهرمانی را از بین برد بلکه تاوان سنگینی نیز روی دست کادر فنی این تیم در آستانه بازی حساس با پرسپولیس گذاشت. دو بازیکن کلیدی نفت در جریان بازی با سپاهان با آسیب دیدگی شدیدی روبرو شدند که تشخیص اولیه پزشکان دوری چند هفته ای آنها از میادین بود.

 

ایمان مبعلی مغز متفکر نفت و سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش این تیم با مصدومیتی که در جریان بازی با سپاهان گریبانگیرشان شد مصاف با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم را از دست دادند تا مشکلات و دغدغه های علیرضا منصوریان برای بازی بعدی بیشتر از قبل شود. قرار است هر دو بازیکن امروز آزمایشات پزشکی را انجام بدهند تا از میزان آسیب دیدگی خود مطلع شوند.

 

 

با توجه به این که جدال نفت با پرسپولیس برای استقلالی ها در راه قهرمانی از اهمیت خاصی برخودار است و منصوریان هم مدعی شده از امروز به عنوان شاگرد پرویز مظلومی کار می کند تا به تیم محبوبش کمک کند به قهرمانی لیگ برتر برسد از دست دادن دو ستاره تاثیرگذار همچون مبعلی و سیدجلال حسینی می تواند بر دغدغه های این مربی جوان برای مقابله با لشگر سرخ برانکو بیافزاید به خصوص که دیگر شاگردان منصوریان هم از روحیه چندان خوبی برخوردار نیستند.