آقای دایی منصوریان مربی نفت است نه استقلال!

علی چینی در رابطه با شرایط نفت تهران پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: در بازی با سپاهان انصافا ما شرایط خوبی نداشتیم.یکی از روزهایی بود که بازیکنان نفت نتوانستند بازی همیشگی شان را نداشتند. در هر حال روز، روز ما نبود. البته با وجود اینکه روز خوبی نداشتیم سه، چهار موقعیت بالای 90 درصد را به وجود آوردیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در آخر هم در یک حادثه و روی بی نظمی خط دفاع در دقیقه 90 گل خوردیم و باختیم که حق ما نبود.

وی ادامه داد: سعی کردیم باخت هفته قبلی را فراموش کرده و به فکر بازی سخت مان مقابل پرسپولیس باشیم. پرسپولیس تیمی است که هم عقبه اش مشخص است و هم این روزها همه از کیفیت آن تعریف و تمجید می کنند. با وجود برانکو روی نیمکت این تیم پرسپولیس واقعا تغییر کرده و از نظر فنی مورد قبول همه کارشناسان فوتبال است. البته تیم ما هم از نظر فنی چیزی از پرسپولیس کم ندارد و حتی شاید بیشتر هم داشته باشد..

مربی تیم نفت درباره شانس پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: باید دید که در بازی چه شرایطی ایجاد می شود. ما قطعا با تمام توان بازی می کنیم و تلاشمان برای گرفتن سه امتیاز است. چون خودمان به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم. در فوتبال هیچ وقت نمی توان قاطع گفت که حتما بازی را می بریم. هرکسی هم که این حرف را بزند عقل کاملی ندارد. وقتی که در یک بازی تیم ته جدولی یک تیم صدر جدولی را شکست می دهد پس هر چیزی در این فوتبال امکان پذیر است اما باید به پرسپولیسی ها هشدار بدهم که ما را اصلا دست کم نگیرند چون تیم ما قابلیت های زیادی دارد و اگر درگیر بحران مالی نمی شد شاید الان برای قهرمانی می جنگید.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه منصوریان اعلام کرده برای شکست پرسپولیس و خوشحالی هواداران استقلال تلاش می کند گفت: از نظر من واقعا این مسائل درست نیست. با تمام احترامی که برای هواداران استقلال قائلم چون خودم سال ها بازیکن این تیم بوده ام باید بگویم که ما الان در کادر فنی باشگاه نفت هستیم. منصوریان هم سرمربی تیم نفت است. پس در درجه اول باید برای موفقیت تیم خودمان تلاش کنیم. ما هم قطعا هدف مان کسب سهمیه آسیا توسط نفت است و حالا اگر غیرمستقیم به تیم دیگری سود می رسد خیلی به ما ارتباطی ندارد. 

وی همچنین اضافه کرد: متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که کادر فنی نفت به ویژه منصوریان که همه او را به عنوان یک استقلالی می شناسند در این شرایط گرفتار شدند. هم هواداران استقلال از او توقع دارند و هم اینکه مسئولان نفت به عنوان سرمربی از او می خواهند که برای پیروزی تیمش تلاش کند. مطمئن باشید اگر هر تیم دیگری غیر از پرسپولیس بود ما همین قدر برای پیروزی مقابل آن تلاش می کردیم. شنیدم که علی دایی هم برای منصوریان کری خوانده است اما به نظر من مسائل با هم قاطی شده چون منصوریان سرمربی نفت است نه استقلال. تمام این مسائل نشان می دهد که لیگ به مراحل جذاب خود رسیده است.

چینی در پایان درباره وضعیت مبعلی برای رسیدن به دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ایمان دچار مصدومیت جزئی است که زیر نظر پزشکان کار خودش را پیش می برد. امیدوارم که بتواند در این بازی حساس ما را همراهی کند.