رئال بدون رونالدو از پس منچسترسیتی برنیامد

در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت از ساعت 23 و 15 دقیقه من‌سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود.

این دیدار در حالی آغاز شد که رونالدو به دلیل مصدومیت در ترکیب رئال حضور نداشت و همین موضوع باعث افت هیجان بازی در بازگشت کریس به شهر منچستر شده بود.

این مصاف در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 

بازی تحت تاثیر غیبت رونالدو آغاز شد و من سیتی با استفاده از امتیاز میزبانی با روحیه‌تر پا به میدان گذاشت.در ادامه نوع بازی نشان داد که دو تیم با چاشنی احتیاط بازی را دنبال می‌کنند.شاگردان پیگرینی با پرس مدافعان رئال در زمین خودی  قصد داشتند به دروازه ناواس نزدیک شوند که چند بار این برنامه با توپ دزدی از کارواخال و مارسلو در پشت محوطه جریمه شکل گرفت اما با پشتیبانی هافبک‌ها رئال ناکام ماند.

در نقطه مقابل رئالی ها در نبود رونالدو قصد ارسال توپ از هوا و زمین به پشت دفاع من سیتی را داشت که در نیمه اول تنها یک بار و روی فرار بیل در محوطه جریمه آبی‌های لندن خطرناک ظاهر شدند. در نهایت نیمه اول دیدار در حالی که توپ بیشتر زمان بازی در میانه میدان ضربه خورده بود با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

 

در نیمه دوم زیدان با تعویض بنزما نشان داد که از عملکرد هموطنش رضایت نداشته و حضور خسه نشان از میل مرد فرانسوی برای سود بردن از سرعت او در عمق مدافعان من سیتی داشت البته تمام موقعیت های رئال در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی و حرکات پا به توپ بیل ایجاد شد که با واکنش های به موقع جو هارت به گل مبدل نشد.

من سیتی هم در نیمه دوم با حضور استرلینگ حملات خود را بیشتر از کنارها طرح ریزی کرد اما در نهایت مصاف دو تیم که بیشتر به یک نبرد تن به تن شبیه بود با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته مهم بازی خطاهای متعدد بازیکنان دو تیم روی یکدیگر و کند شدن سرعت بازی با 32 خطایی که رخ داد،بود که بازی را بیشتر به یک نبرد فیزیکی مبدل کرده بود.

دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد.

در همین چارچوب امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه بایرن مونیخ به مصاف اتلتیکو خواهد رفت.