طرح گازرسانی به 18 روستای گچساران و باشت در دست اجراست

ناصر دلفریان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بیش از 85 میلیاردو 706 میلیون ریال نیاز است.

وی بیان کرد: فاز دوم خط انتقال گاز رسانی به روستای آبدهگاه به طول 27 کیلومتر با اعتباری بیش از دو میلیار د و 200 میلیون ریال، 26 کیلومتر خط انتقال گاز رسانی به روستاهای انجیر سیاه، آب توت و آبچیرک و خط انتقال گازرسانی به روستای خربل به طول هشت کیلومتر از پروژه های در دست اجرا در این دو شهرستان است.

دلفریان گفت: خط انتقال گازرسانی به روستاهای ملا سرتیپ، اسلام آباد غورک، غورک علیا و سفلی، حاج قلندر، چمخون، بیدستان ، دره دره و برافتات به طول 36 کیلومتر و اعتبار 30 میلیارد ریال و خط انتقال و شبکه گذاری داخلی گاز روستاهای آبریگون و گناوه از دیگر طرح های در دست اجرای این شهرستان ها است.

وی ابراز کرد: نصب علمک گذاری 250 انشعاب با اعتباری بیش از یک میلیاردو 570 میلیون ریال از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهرستان های گچساران و باشت است.

دلفریان گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه بیش از یکهزارو 500 نفر در این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نصب 238 علمک فلزی و پلی اتیلن ، اجرای 11 هزارو 280 کیلومتر شبکه فلزی و پلی اتیلن، نصب444نصب کنتور و رگولاتور از مهمترین کارهای اجرا شده در سال گذشته است.

 در حال حاضر 53 روستا در گچساران و 29 روستا در باشت از نعمت گاز برخوردارند.

30 روستا در این شهرستان ها با جمعیتی بیش از شش هزار نفر در دولت یازدهم گازرسانی شد.