باید با قلعه نویی 5 ساله امضا کنند

مهدی کیانی  درباره شرایط روحی تیمش بعد از باخت به سیاه جامگان اظهار داشت: حق ما در آن بازی باخت نبود. اگر توپ های مان به گل تبدیل می شد باید در همان نیمه اول بازی را با برد تمام می کردیم ولی بدشانسی آوردیم و در 10 دقیقه آخر یکمرتبه همه چیز برهم ریخت و باختیم.

وی درباره اعتراضی که به نیمکت نشینان تیم تراکتور در پایان بازی داشت گفت: این به خاطر نیمکت تیم مقابل بود. آنها دائم روی مغز و روان داور راه می رفتند و روی هر صحنه ای با داد و بیداد کردن شان صحنه های 20 درصدری را به علامت خطا با اعتراض شان بزرگ می کردند. من هم به نیمکت نشینان خودمان گفتم که چرا ساکت نشسته اند و به این رفتارها واکنش نشان نمی دهند؟

کاپیتان تراکتورسازی اضافه کرد: علت این عصبانیت من علاوه بر نتیجه تیم، این بود که می دانستم مردم تبریز تا چه اندازه نسبت به نتایج تیم حساس هستند و در همین چند روز بعد از بازی کلی از ما گله کرده اند که چرا به تیم سیاه جامگان باخته ایم. به این دلیل بود که از نیمکت نشینان مان می پرسیدم که چرا آنها هم سر و صدا نکردند تا از حق تیم دفاع شود. داور بیچاره اینقدر داد و فریاد آنها را شنید که فکرش دیگر کار نمی کرد.

وی در این ارتباط که گفته می شود بعد از گل دوم سیاه جامگان با خلیل زاده درگیر شده است گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هر بازیکنی در بازی اشتباه می کند و خود من هم گاهی اشتباه می کنم. شجاع در این بازی خسته بود. او در دیدار با الهلال بهترین بازیکن تیم ما بود و در مشهد هم مرتکب اشتباه شد ولی هیچ درگیری لفظی بین من و شجاع بوجود نیامد ولی متأسفانه برخی رسانه ها این خبر را با آب و تاب نوشتند در حالی که هیچ مشکلی بین ما بوجود نیامد.

کیانی درباره بازی بعدی با ملوان گفت: بازی با سیاه جامگان تمام شد و درست که ما خیلی بابت این باخت تأسف خوردیم و فرصت خوبی برای رسیدن به بالای جدولی ها را از دست دادیم ولی باید برابر ملوان با قدرت کار کنیم و انشااله این بازی نتیجه دیدار قبل را جبران خواهیم کرد. ملوان تیم پرمهره ای است که نمی دانم چرا جایگاهش پایین جدول است. البته جا دارد بابت درگذشت اولادی به این تیم و بازماندگان آن مرحوم هم تسلیت بگویم ولی ما فقط برای برد به میدان خواهیم رفت. هرچند که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

کاپیتان تراکتورسازی در ارتباط با اینکه امری قلعه نویی در فصل بعد هم کنار این تیم بماند یا نه توضیح داد: امیر قلعه نویی مربی کارنامه داری است که از روز ورودش به تراکتورسازی تأثیرش را در روند کاری تیم دیده ایم. او در همین مدت کوتاه به تراکتورسازی شخصیت داده و آنچه ما تا قبل از آن کم داشتیم را برای تیم کامل کرده است.

کیانی در پایان تأکید کرد: یک مربی با یک فصل و نیم فصل نمی تواند داشته های خود را در یک تیم نشان بدهد به ویژه مربی مانند امیر قلعه نویی که باید با او قراردادی 4، 5 ساله بسته شود تا با تمرکز بالا در تیم کار کند و بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده و برای رسیدن به اهدافش برنامه ریزی کند. این نوع قرارداد بستن به معنی بها دادن به او تلقی می شود و باعث می شود تا مربی هم احساس تعهد بیشتری نسبت به تیم تحت امرش داشته باشد.