به گزارش الف؛ خبر اجرای حکم ۵۰ ضربه شلاق بر "پیکر خانم سمیه توحیدلو" روز جمعه به یک بمب خبری تبدیل شد و بلافاصله در صدر اخبار رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت و این رسانه ها درباره حال و روز این خانم و شدت ضربات و قساوت مجری حکم به داستان سرایی پرداختند.

در همین زمینه سایت های رادیو فردا، رادیو دویچه وله، بالاترین، جرس، کلمه و.. چنین تیتر زدند؛ " پنجاه ضربه شلاق بر پیکرسمیه توحیدلو دانشجوی دکترای جامعه شناسی ". شیرین عبادی در همین زمینه در مصاحبه با سایت دویچه له گفت: «علت واقعی‌ این که ایشان را شلاق زده‌اند، این بوده که در ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی فعالیت کرده وگرنه توهین به رئیس جمهور یک سکه‌ی رایج امروز است»!

مسیح علی نژاد که پیشتر در روزنامه اعتماد ملی وابسته به مهدی کروبی فعالیت داشت با انتشار مقاله ای در سایت جرس نوشت: «خبر به همین تلخی سینه به سینه می چرخد: زنی را امروز در زندان ایران شلاق زده اند تا قصه ی تحقیر کردن بیشمار آزادی خواهان ایرانی بار دیگر بر پیشانیِ یک انسان داغ شود»!

مجتبی واحدی، مشاور کروبی که چند روزی است با دوره گردی در اروپا به گفته خود به دنبال تشکیل " کنگره ای ملی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است " نیز با خطاب قرار دادن اصلاح طلبان نوشت: «اما سخنی نیز با دوستان خودمان! کسانی که این روزها به نحوی از مصالحه و مذاکره با حکومت سخن می‌گویند و به بهانه اصلاحات تدریجی، خواب مشارکت مجدد در حکومت را می‌بینند، دیگر به چه نشانه‌ای نیاز دارند تا بدانند این حکومت، نه تنها هیچ نسبتی با «اصلاح» ندارد، بلکه با انجام اقداماتی همچون شلاق زدن بر بدن دانشجوی نخبه ایرانی، به دنبال تحقیر کسانی است که پیام مدارا و مشارکت برای حاکمیت ارسال می‌کنند». سایت بالاترین نیز با انتشار این خبر " از اعلام حمایت وبلاگ نویسان " از این خانم خبر داد.

اما ساعتی پس از انتشار این خبر و جنجال رسانه ای معاندان نظام بر سر آن، سایت "آینده نیوز" با انتشار تکذیبیه خانم توحید لو نوشت: سمیه توحید لو که محکوم به تحمل ۵۰ ضربه شلاق شده است، پس از واکنشهای گسترده به اجرای این حکم در رسانه ها، در صفحه شخصی خود نوشته است: برای دوستانم که نگرانم شدند تنها بنویسم که اجرای حکم نمادین بود و به شیوه و شمایلی که در خاطر داشته اند و دارند نبوده است و لذا نگرانی بابت هیچ گونه درد و رد فیزیکی نداشته باشند. نکته قابل تامل آنکه پس از تکذیب این خبر از سوی خانم "سمیه توحید لو" رسانه های فوق ابتدا بهت زده و ساکت شدند و سپس دروغهای بی سر ته خود را توجیه می کنند.