اتحاد برای بر زمین زدن استقلال

در استقلال بلبشویی زیر پوستی در جریان است، کشمکش های زیادی آنجا رخ می دهد که برخی از آنها رسانه ای می شود و بسیاری از آنها مخفی می ماند تا روزی کسی از آنها و اتفاقاتی که این فصل در استقلال رخ داده پرده برداری کند. از اتفاقات و کشمکش های میان بازیکنان با یکدیگر بگیرید تا برسید به کشمکش میان فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی که هر دو محبوبند و سعی دارند ورق استقلال را به سمت خود برگردانند.

 نقشه جایگزینی پرویز مظلومی چند ضلعی قدرت را در این باشگاه به طناب کشی واداشته و البته یار کشی. برخی سنگ فرهاد را به سینه می‌زنند، برخی با رحمتی شراکت کرده اند و فرهاد را هم زیر سر دارند، برخی دیگر منصوریان را می‌خواهند و بعضا مربی خارجی.

یکی دنبال پورسانت مربی خارجی است و از بیرون به باشگاه فشار می آورد، دیگری با فرهاد قدرت می گیرد و آن دیگری منصوریان را که البته کمترین خواهندگی را در لایه‌های تصمیم ساز درون باشگاه دارد.

درست در همان ساختمان طبقاتی سعادت آباد امیر قلعه نویی هم هنوز طرفدار دارد اما پرویز مظلومی از کمترین حمایت ممکن برخوردار است چون منصور پورحیدری در آن ساختمان نیست تا همه را متوجه کند که این تیم در کورس قهرمانی است.

در استقلال بلبشویی زیر پوستی در جریان است، برخی که تصور می کنند افشارزاده برای سال بعد در استقلال نخواهد بود چرخش‌هایی انجام داده اند، برخی لابی های بالاتر دارند و به وزارت خانه فکر می کنند، بعضی روی احتمالات فکر می کنند و مصاحبه هایشان را تنظیم می کنند. برخی دیگر هم که متوجه جابه جایی احتمالی شده اند در حال تخریب مدیرانی هستند که ممکن است سر از استقلال درآورند.

انگار تنها مظلومی و عبدالهی و پورحیدری هستند که به نتایج فکر می‌کنند. این سه نفر می‌کوشند اما وسط بلبشوی استقلال کار زیادی نمی‌توان انجام داد. بلبشویی که مانع از نگه داشتن کرار و ریوالدو هم شد و مانع از خرید بازیکنان لیست نیم فصل مظلومی.

در استقلال بلبشویی بر پا بود که با خارج کردن نظری و امیری عملا استقلال در نیم فصل نتوانست بازیکن بگیرد و سقوط کرد.