آرش برهانی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

آرش برهانی در روزهای گذشته با دوستان نزدیکش در تیم استقلال درباره زمان خداحافظی‌اش از فوتبال صحبت و مشورت کرده است. برهانی در 2، 3 سال گذشته از اوج فاصله گرفته چنانچه سرمربی سابق استقلال پارسال گفت فوتبال آرش تمام شده است و در این فصل نیز پرویز مظلومی در اکثر بازی‌ها این مهاجم را در ترکیب قرار نداده است.

برای آرش مسجل شده برای ماندن در استقلال کار دشواری در پیش دارد، او اگر در لیست فصل آینده آبی‌ها قرار نداشته باشد، باید به فکر تیم جدیدی باشد اما دوست دارد با پیراهن استقلال از دنیای بازیگری خداحافظی کند و به همین علت با چند نفر از همبازیانش برای تصمیم‌گیری مشغول مشورت شده تا شاید در فینال جام حذفی با دنیای بازیگری وداع کند و در غیر این صورت منتظر تقدیر بماند بلکه بتواند در لیگ شانزدهم نیز بازیکن استقلال باشد یا به تیم دیگری ملحق شود.

آرش جدا از بحث نیمکت‌نشینی به دلیل عدم همراهی استقلال در سفر نوروزی به سوئد، هنوز مورد غضب است زمانی که به جای همراهی تیمش سر از کشور دیگری درآورد، همه مقصد او را آمریکا به دلیل تمدید اقامتش می‌دانند ولی در استقلال برخی بازیکنان زمزمه می‌کنند این مهاجم به تایلند رفته بود و منتظرند با دیدن پاسپورت آرش در این خصوص به یقین برسند.

فارغ از این بحث‌ها باید دید تصمیم نهایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال برای ادامه مسیر ورزشی‌اش چه خواهد بود! همه چیز تا یک ماه آینده روشن می‌شود.