راه‌های مسدود روستایی و عشایری خرم‌آباد بازگشایی شود

حبیب‌الله خجسته‌پور در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد در جمع خبرنگاران به اقدامات مهم انجام‌ شده فرمانداری این شهرستان در مدت‌ زمان بین برگزاری دور اول و دوم انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر در خرم‌آباد از دیگر اقدامات مهم در ایام پس از انتخابات هفتم اسفند بود که دستگاه‌های مختلف همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

 وی افزود: حاصل این تدبیر و تلاش‌ها این شد تا ذهنیتی که استاندار لرستان مبنی بر تبدیل‌ شدن لرستان به مقصد گردشگری بر آن تأکید داشت تا حدودی به سرانجام برسد و دیدیم که امسال خرم‌آباد در کنار هفت شهر برتر کشور در زمینهٔ گردشگری قرار گرفت.

 فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: افتخار قرار گرفتن خرم‌آباد در بین هفت شهر برتر کشور در زمینهٔ گردشگری متعلق به همه مردم دست‌اندرکاران است که با تلاش دستگاه‌های مختلف و مهمان‌نواز مردم به دست آمده است بنابراین برخی دستگاه‌ها نباید با نصب بنرها و تابلوها این افتخار را متعلق به خود بدانند و آن را به تلاش دستگاهی خاص جلوه دهند.

 وی بیان کرد: هنوز خستگی سفرهای نوروزی بیرون نرفته بود که بارش‌های رحمت الهی منجر به وقوع سیل در خرم‌آباد شد ولی با برنامه‌ریزی مناسب در ستاد مدیریت بحران توانستیم از بروز مشکلات و بحران‌ها جلوگیری کنیم.

 خجسته‌پور تصریح کرد: سیل اخیر سبب مسدود شدت برخی از راه‌های روستایی و عشایری شده است که با توجه به نزدیکی انتخابات اداره راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر باید نسبت به بازگشایی این مسیرها اقدام کند.

 وی به اهمیت رعایت استاندارد در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت استاندارد سبب افزایش احساس امنیت در شهروندان می‌شود بنابر این در تمام حوزه‌ها باید نسبت به استاندارد توجه شود.

 فرماندار خرم‌آباد  استانداردسازی شهربازی‌های خرم‌آباد را از خواسته‌های مردم و مسئولان دانست و  عنوان کرد: استانداردسازی  شهربازی‌ها  یکی از مطالبات جدی است که اداره کل استاندارد همواره در این زمینه به شهرداری هشدار می‌دهد بنابراین امیدواریم شهرداری خرم‌آباد توجه ویژه‌ای به این موضوع  داشته باشد و هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند.