کاربران شهرهای انتخاباتی مراقب حمله هکرها باشند

سرهنگ علی رضا آذردرخش ضمن اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی استانها، اظهار داشت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی نظارت کاملی بر فضای مجازی در خصوص فعالیت انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ایجاد شائبه های تقلب و غیره تصریح کرد: ضرورت دارد کاندیدهای انتخاباتی در این مرحله و شهروندانی که در انتخابات شرکت می کنند با توجه به محل سکونت خود مراقب فعالیت انتخاباتی خود در فضای مجازی باشند.

سرهنگ دوم علی رضا آذردرخش نسبت به حملات هکرها و فیشرها به کاربران در این شهرها هشدار داد و گفت: کاربران مراقب باشند از دانلود کلیپهایی که تحت عنوان تبلغات انتخاباتی در فضای سایبر و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد خودداری کنند چرا که احتمال آلوده بودن این کلیپ ها به بد افزار و تروجان وجود دارد که می تواند سیستم های آنها را آلوده کند.

وی در توصیه به کاربران فضای مجازی در شهرهای انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هموطنان عزیز در این شهرها و حتی دیگر شهرها تلاش نمایند تا در استفاده از اخبار و اطلاعات انتخاباتی در دام هکر ها گرفتار نشوند که این امر بسیار خطرناک است و ممکن است عواقب قانونی در پی داشته باشد.

این مسئول در نهایت از هموطنان درخواست کرد در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی گزارش کنند.