بعد از استحمام آب نخورید!

یک کارشناس طب سنتی با تشریح اثرات موثر پابرهنه راه رفتن بر زمین, گفت: خوردن آب سرد بعد از استحمام باعث سردی قلب, دلشوره و سفیدی مو می‌شود, همچنین مقادیر زیادی اکسیژن در هوای سحر وجود دارد که باعث زیبایی و نورانیت می‌شود.

 

سید جواد علوی درباره برخی نکات سلامتی بخش اظهار داشت: بهترین زمان برای ورزش به علت بالانس کورتیزول و کوتیکو استروئیدها بعد ازظهر و عصر است، همچنین خوردن آب سرد بعد از استحمام باعث سردی قلب, دلشوره و سفیدی مو می‌شود.

 

افراد سحر خیر چهره زیبایی دارند

 

به گفته وی سحر خیزی به بدن سود فراوانی می‌رساند, مقادیر زیادی اکسیژن در هوای سحر وجود دارد که باعث زیبایی و نورانیت صورت می‌شود.

این کارشناس طب سنتی افزود: به موهای سر هر از چندی یک حالت جدید داده شود تا از یکنواختی مسیر چربی، پیازهای سر و ریزش مو کاسته و جریان خون متعادل شود.

علوی ادامه داد: عرق نعنا در شیشه قلیان ریخته و بدون تنباکو نفس دم و بازدم با آن صورت پذیرد, این حرکت در دفع آلودگی‌های ریه میسر است. لک‌های پوستی سرد بلغمی زمانی که جریان خون متعادلی در صورت وجود ندارد با ماسک دارچین و عسل برطرف می‌شود.

وی عنوان کرد: لک صورت افراد سوداوی از تجمع املاح و غلظت خون است که یکی از بهترین درمان‌ها برای این افراد افزایش رطوبت موضعی و مزاجی است که رنده سیب همراه با گلاب و بیدمشک بسیار به روشن شدن پوست کمک می‌کند.

اثرات موثر پابرهنه راه رفتن بر زمین

 

این کارشناس طب سنتی بیان داشت: پا برهنه راه رفتن بر روی خاک و زمین تمیز در دفع بارهای منفی مغز موثر است.