چند روز پیش «فرخ نگهدار» از عناصر اپوزیسیون خارج‌نشین در صفحه فیسبوکش از برگزاری کنفرانسی در شهر آنکارا ترکیه با عنوان «گام دوم؛ بازگشت به مردم‌سالاری و چالش‌های فرا روی» خبر داد.

این کنفرانس در ۲ بخش برگزار می‌شود که در بخش نخست آن افرادی مانند «رجبعلی مزروعی»، «علی‌اصغر رمضانپور» و خود «فرخ نگهدار» و در بخش دوم «یاسر میردامادی»، «رضا حقیقت نژاد»، «شاهین دادخواه» و «میثم بادامچی» سخنرانی می‌کنند.

 

اما حضور افرادی مانند «علی اصغر رمضانپور» در کنفرانس‌های اینچنینی قابل تأمل است. «علی اصغر رمضانپور» فردِیست که سال‌ها در جمهوری اسلامی موذیانه و با ریاکاری مشغول فعالیت بود و حتی تا رده معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات نیز پیش رفت؛ در حالی که حتی تا آن زمان هم سوابق خوبی نداشت.

رمضان‌پور که برادرش کمونیست است، در دوران حضورش در ایران مدتی سردبیر روزنامه زنجیره‌ای «آفتاب امروز» بود و سابقه ریاست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نیز در کارنامه خود دارد.
 
علی‌اصغر-رمضان‌پور

«علی اصغر رمضانپور» نیز مانند سایر هم‌قطارانش نتوانست تا انتها بازیگر خوبی باشد و نهایتاً با رو شدن دستش از ایران گریخت و در غرب نیز به دریوزگی افتاد؛ تا جایی که برای تامین مخارج خود همسرش را به کشف حجاب مجبور نمود و تصاویر همسر خود را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد تا به همگان ثابت کند که با چه مبلغی حاضر است خود و همسرش را بفروشد. وی اکنون هم انتظار دارد ملتی باور کنند فردی که همسر خود را به چند پوند می‌فروشد فردی آزادی‌خواه و طرفدار ملت است!

وی پس از انتخابات سال ۸۸ هم از حامیان فتنه آن سال بود و از طریق رسانه‌های ضدایرانی مختلف تلاش می‌نمود بر آتش اغتشاشات بدمد.

رمضانپور اکنون در شبکه‌های وابسته به دولت‌های غربی مانند «بی‌بی‌سی فارسی» و «صدای آمریکا»، به‌عنوان کارمند و کارشناس، مشغول به‌فعالیت در راستای اهداف دولت‌های بیگانه است و از این راه امرار معاش می‌کند.