اسکوچیچ: ماندنم در فولاد به نظر مدیریت بستگی دارد

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال اهواز با بیان اینکه تنها به کسب پیروزی در این مسابقه فکر می‌کنیم، گفت: با وجود اینکه نتیجه این مسابقه در جایگاه جدولی دو تیم تاثیری ندارد اما تیم ما به فکر پیروزی است؛ استقلال اهواز نشان داده تیم خوبی است و ما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت ولی به دنبال 3 امتیاز هستیم و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: هفته گذشته برابر استقلال تهران نتوانستیم نمایش خوبی ارائه کنیم و لازم است برای بازگشت روحیه به تیم در دیدار فردا به پیروزی برسیم و قطعا رسیدن به موفقیت با تلاش مجموعه تیم به ویژه بازیکنان به دست می‌آید.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص غائبان فولاد برابر استقلال اهواز ابراز کرد: خوشبختانه برای این مسابقه محروم نداریم ولی مهرداد بایرامی و اسماعیل شریفات را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

اسکوچیچ در رابطه با ورزشگاه دیدار فولاد و استقلال اهواز اظهار کرد: محل این بازی ورزشگاه غدیر است ولی ما آماده تغییر استادیوم را داریم.

او با اشاره به نیمکت‌نشینی مهرداد جماعتی در فولاد عنوان کرد: هر بازیکنی در تمرینات خودش را نشان دهد و از آمادگی بالاتری برخوردار باشد مطمئنا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.  جماعتی سال گذشته بیشتر در ترکیب بود چون آماده بود ولی او به دلیل مصدومیت پنج ماه از ترکیب تیم فاصله گرفت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته نیز نتوانست در تمام مسابقات همراه تیم باشد. هر بازیکنی آماده باشد جزء ترکیب اصلی خواهد بود و به نام بازیکنان توجه نمی‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان پیرامون ادامه حضورش در این تیم برای فصل آینده گفت: یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم ولی همکاری‌ام با فولاد در اختیار مدیریت باشگاه خواهد بود. در حال حاضر به سه بازی آینده لیگ فکر می‌کنیم و بعد با مدیران باشگاه برای ادامه همکاری صحبت خواهیم کرد.